FennekeR schreef:wie wil er nou niet zo'n poesje????
Ikke wel.Ik vind die cyperse echt helemaal geweldig,maar helaas denkt manlief er anders over

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loolapelooza schreef:Hele mooie foto's Marije, je hebt geëxperimenteerd met dieptescherpte zie ik. (leuk hé, zo een nieuwe camera)
Sinds gisteren blijkt dat ik ook een kitten heb ... en ik had oorspronkelijk alleen een rosse kater.![]()
Ik heb net ontdekt dat die vreemde wilde rosse kat die zoveel in onze stal zat daar ook gejongd heeft, leuke verrassing.
MarijeR schreef:Deze bleef vandaag toevallig mooi zitten voor de foto's, vandaar veel foto's van nummer 1 (ze hebben nog geen namen).
Kimmes"]
[quote="MarijeR schreef:Als Kim dan iets te vroeg veulent, kan ik die kleine natuurlijk mee smokkelen als ik "toevallig" even op kraamvisite kom
IcePrincess"]
[quote="MarijeR schreef:Deze bleef vandaag toevallig mooi zitten voor de foto's, vandaar veel foto's van nummer 1 (ze hebben nog geen namen).
MarijeR"]
[quote="Kimmes"][quote="MarijeR schreef:Als Kim dan iets te vroeg veulent, kan ik die kleine natuurlijk mee smokkelen als ik "toevallig" even op kraamvisite kom