Aha.....hoop dat het nu weer beter gaat?! Okee ik zal es rondkijken!
DMHorses
Geplaatst: 10-05-04 21:27
de merrie van een vriend galoppeerde de dag van de bevalling ook nog in rengalop door het land, dus dat hoeft niks te zegge.
Weet je nu al meer?
Dennis
Geplaatst: 11-05-04 09:57
Tammy is 2 jaar geleden, een uurtje voordat Floortje kwam, nog als een idioot naar huis gegalopeerd. Dus danig hard dat Tamara d'r op de fiets niet bij hielt!!!! Dat is dus niets geks. En een weekje laat ook niet trouwens. Ik zou het gewoon nog ff aankijken.
Sassieja
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 18:13
Nee ik weet (nog) niks meer eigenlijk... Ik weet niet of dit mag (anders moet een Moddie het maar even verwijderen) maar ik las net het topic van Gemske van haar Shetlandermerrie die net bevallen was. Maar als ik haar (net) bevallen merrie zo zie, dan is Romy's buik daar zeg maar gelijk aan..... Jeetje ik twijfel echt heel erg of ik de DA zal laten komen ja of nee. Op zich zou het wel beter zijn voor mijn gemoedsrust maar als ik het zo een beetje vergelijk (elke merrie is natuurlijk wel anders) dan is ze volgens mij toch wel zwanger. Maar hoe zit dat nou met dat oedeem.....kunnen nou alleen zwangere merrie's dat hebben (onder de buik dan he ) of hebben 'normale' paarden dat ook?