Maar heeft de merrie al dikke uiers etc.?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
irish_lady"]
[quote="alabastro schreef:Birthalarm is de oplossing voor deze slapeloze nachten en het is nog veilig ook.
Wij doen het enkel nog zo zowel voor eigen paarden als voor klanten die hun paard brengen voor het veulen. Ze zijn trouwens niet zo duur meer en er zijn ondertussen andere goedwerkende systemen op de markt.
Citaat:Dan had je ze moeten wegbrengen! Er zijn genoeg plaatsen waar je je merrie naartoe kan brengen voor het afveulen. Nu is dat toch te laat, dan ga je alleen maar onnodige stress maken.
Veel succes!
alabastro"]
[quote="irish_lady schreef:Een maand hou ik niet vol!
alabastro schreef:Birthalarm is de oplossing voor deze slapeloze nachten en het is nog veilig ook.
Wij doen het enkel nog zo zowel voor eigen paarden als voor klanten die hun paard brengen voor het veulen. Ze zijn trouwens niet zo duur meer en er zijn ondertussen andere goedwerkende systemen op de markt.
davy schreef:We hebben ook een camera van trust staan maar het nadeel is dat de stal een 80 m van het huis staat zodat we de beelden niet ontvangen. We moeten dus aan de stal gaan slapen. De birth alarm reikt echter wel tot thuis.
Als je trouwens de camera via de PC aansluit dan moet die PC toch ook vrij dicht bij de camera staan denk ik zo. Of heb ik het mis Marijer.
Is er eventueel ook een mogelijkheid om het zendbereik van de camera te verhogen?
MarijeR"]
[quote="davy schreef:We hebben ook een camera van trust staan maar het nadeel is dat de stal een 80 m van het huis staat zodat we de beelden niet ontvangen. We moeten dus aan de stal gaan slapen. De birth alarm reikt echter wel tot thuis.
Als je trouwens de camera via de PC aansluit dan moet die PC toch ook vrij dicht bij de camera staan denk ik zo. Of heb ik het mis Marijer.
Is er eventueel ook een mogelijkheid om het zendbereik van de camera te verhogen?
Summertje"]
[quote="SpLaSh_ schreef:Rachel van Summertje is nu ook al 11 dagen overtijd ! Gaat goed met de drachtige dames