, maar als ik ooit weer eens aan dressuur(wedstrijden) ga beginnen zal ik dat zeker met een warmbloed doen en niet met een draver
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar als ik ooit weer eens aan dressuur(wedstrijden) ga beginnen zal ik dat zeker met een warmbloed doen en niet met een draver
.
Was wel een bekende, maar de papieren hebben we niet meegekregen, want niemand mocht weten dat een kind van die hengst in de dressuur terecht kwam (waarschijnlijk mocht niemand weten dat het paard niet bij de slager beland was, zoals waarschijnlijk wel de bedoeling was) 
ik heb zelf draver hengst van 5 jaar die alles kan en geen stuwde achter hand ik weet honderd procent zeker als je echt wil en goed je paard hebt en ja daar gaat misschien wel jaar over heen maar ik weet zeker dat ie het z kan lopen misschien nog wel hoger maar het is tijd en goeie begeleiding en eindeloos geduld
Bikkel117 schreef:Yessy schreef:Je reageert op een topic waarin het laatste bericht is geplaatst toen je in groep 3 zat
Je reageer nu zelf toch ook en je mag toch reageren op welke topic je wil ♀️
Joltsje schreef:Indd lekker pud topic.
Maar misschien wel leuk om terug te blikken.
Hoe ver zijn de draver eigenaren in die 14 jaar gekomen?