Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jollyjoker schreef:Mist: mijn naarling van Karandasj (1.69)uit een merrie van 1.74m is nu ook zo'n 1.47m dus die van jou wordt zeker een flink paard! Hoe groot is de moeder ongeveer??? Rebecca is 1.63m als Rebelse 1.61m wordt ben ik dik tevreden.
jollyjoker schreef:hij is Z-dressuur en M springen.Denk dat de eigenaren niet zo met de sport bezig zijn.
Mist schreef:jollyjoker schreef:hij is Z-dressuur en M springen.Denk dat de eigenaren niet zo met de sport bezig zijn.
Weinig gepresteerd ? je hebt goede paarden, zoals bijvoorbeeld High Valley Z, die zelf wel presteren, maar dit nooit aan nakomelingen door hebben gegeven, zelfs niet 1 goedgekeurde hengst !
Dat Romantico (Ramano-Ramzes) zo gewild zijn in Duitsland, zegt mij genoeg. Bovendien zijn de meeste van ons geen Anky of Jos Lansinks maar hebben wij meer aan een goed all-round paard, met een goed karakter en vooral: goede benen

Komt ook op hetzelfde neer...
Jolli schreef:Romantico is een erg makkelijke hengst in de omgang. . zijn zonen hebben ook dat karakter van hem meegekregen. ze zijn niet zo snel gek te krijgen. behalve als je de nakomelingen van Fledermaus hebt. die zijn nog wel eens wat heet.
Hij was idd heel koel in de kop, maar juist daardoor met streken, hij had gewoon een veel te groot ego om zich te laten beledigen zei ik altijd.
Ze voelt zich iig snel op dr gemak...
Orchid schreef:Orchid is er gisteren heen gebracht...
Ze was gelukkig op en top hengstig, ze is gister nog gedekt!
Raar beestje hoor...ik kom met haar die stallen binnen lopen en het eerste wat daar staat is een zich uitslovende Ricardo, aan elkaar snuffelen enzo...
En ze blijft gewoon hartstikke rustig!
En toen in dr box was het vooral veel geplas en gedraai, maar toen we er iets later weer langsliepen stond ze al lekker naar buiten te kijkenZe voelt zich iig snel op dr gemak...
En Romantico stond in een weitje naast de oprit, toen we eraan kwamen met de trailer wist hij precies wat dat betekende![]()
Hij galopeerde meteen naar de oprit
mischien staat jou paard wel naast siena (roodbruine merrie met druipkol erg rond gebouwd)
dat zou toeval zijn! juultjuh schreef:haha ik ga vandaag siena ophalen, ze stond schuin tegenover ricardomischien staat jou paard wel naast siena (roodbruine merrie met druipkol erg rond gebouwd)
dat zou toeval zijn!