Eiliam foto's!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 06:45

T@nj@ schreef:
Ligt het trouwens aan mij of vinden jullie Liam ook zo groot? Hij staat erg hoog op zijn benen en om te kunnen drinken moet hij erg veel moeite doen omdat hij zover omlaag moet.

Bloos! Knap dat ze die zo zonder problemen eruit heeft gekregen, zeker aangezien het haar eerste veulen is...
Maar ja veulens groeien hard....ook als ze nog in de buik zitten (en langer blijven zitten dan de bedoeling) Knipoog Haha!

Is wel een super leuk ponietje! Lovers

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 09:54

Idd, dat zei ik gisteren ook nog tegen rubywhite, volgens mij heeft Eiliam in die week dat hij te lang in de buik heeft gezeten nog even een groeispurt gehad Haha!
Maar het viel mij ook alles mee hoor, zeker omdat het haar eerste is, binnen een kwartier was Eiliam geboren, knap van mijn meissie he Lovers

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:45

En in het echt is hij nog veeeeeeeeel leuker Scheve mond
Je kan het je niet voorstellen maar tis echt waar Haha!
Want een geweldig koppie zit er op Lovers

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 00:20

Haha! Dat was wel even een flits bezoekje he vanmiddag Haha!
Lekker koppie he, ook waneer meneer besloten heeft niet meer de stal in te willen waardoor ik te laat op mijn werk kom Schijnheilig maar hij blijft lief hoor, hij is gewoon nog wat bang van mij en dat mag best wel, ik ben ook best eng Haha!
Zijn jullie nog nat geworden in het Mantingerzand? Haha!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:54

Wat een lekker ding,zeg.
Mag je nu wel aan hem komen?Is mams al wat vriendelijker naar jouw toe?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 15:04

Mams laat mij inmiddels toe bij Liam maar niet te lang, ze wil hem verder helemaal voor haar alleen hebben Haha!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:28

T@nj@ schreef:
:D Dat was wel even een flits bezoekje he vanmiddag Haha!
Lekker koppie he, ook waneer meneer besloten heeft niet meer de stal in te willen waardoor ik te laat op mijn werk kom Schijnheilig maar hij blijft lief hoor, hij is gewoon nog wat bang van mij en dat mag best wel, ik ben ook best eng Haha!
Zijn jullie nog nat geworden in het Mantingerzand? Haha!

Dat was zeker snel maar goed heb hem toch even kunnen zien Haha!
En ja ik vind het toch een geldige reden om te laat te komen Schijnheilig Hij deed het vast expres stiekemerd Knipoog

Maarem we namen de paraplu mee, en ik sjokte erachteraan...geen lol aan wandelen in de regen Scheve mond Wel een konijntje gezien Tong uitsteken en paarden die mijn paraplu heel intressant vonden *LOL*

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:59

T@nj@ schreef:
Mams laat mij inmiddels toe bij Liam maar niet te lang, ze wil hem verder helemaal voor haar alleen hebben Haha!

Oooh mooi.
Enne...ze mag hem de rest van de dag,vind je niet? Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:27

T@nj@"]
[quote="Mayo schreef:
Maar het is wel een lekker ventje hoor Lovers Heb ik een knuffelpony en een knuffelbaby met de snuffelmarkt Haha!

Haha! Haha! We hebben hem ook speciaal voor jouw "gemaakt" Haha!
[/quote]

Whahaha! Lieeeeeeeefffff!!!! Lovers *LOL*

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 00:01

axeltje"]
[quote="T@nj@ schreef:
:D Wel een konijntje gezien Tong uitsteken

Toevallig een wit met zwart langharig konijn wat een beetje tam leek?

Mijn konijnen hebben zich nl. de nacht dat Eiliam werdt geboren uit de ren in de tuin uitgegraven, Kawi (de witte met zwart) lijkt van de aardbodem verdwenen, die heb ik nergens meer kunnen vinden, sjakie (zijn broertje) is in de buurt gebleven en heb ik met behulp van de buurman en zijn poedeltje Haha! weer te pakken kunnen krijgen, helaas is Kawi dus van de aardbodem verwenen, ben bang dat hij ergens in het Mantingerzand rond struint, op zich niet erg, als hij daar gelukkig is mag hij van mij daar blijven maar er zitten daar best veel vossen en het is geen wild konijn (hooguit bang voor mensen, verder niet) dus of hij zich zo kan redden.....?
Ik mis Kawi best wel en zijn broertje Sjakie ook, die zit nu helemaal alleen in de konijnen stal Huilen (ik durf hem niet meer in de ren te zetten, eerst gaas aan de onderkant zetten)

Maar gelukkig leid Liam mijn aandacht wel af, geweldig veulen OK dan!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:49

T@nj@"]
[quote="axeltje"][quote="T@nj@ schreef:
:D Wel een konijntje gezien Tong uitsteken

Toevallig een wit met zwart langharig konijn wat een beetje tam leek?

Mijn konijnen hebben zich nl. de nacht dat Eiliam werdt geboren uit de ren in de tuin uitgegraven, Kawi (de witte met zwart) lijkt van de aardbodem verdwenen, die heb ik nergens meer kunnen vinden, sjakie (zijn broertje) is in de buurt gebleven en heb ik met behulp van de buurman en zijn poedeltje Haha! weer te pakken kunnen krijgen, helaas is Kawi dus van de aardbodem verwenen, ben bang dat hij ergens in het Mantingerzand rond struint, op zich niet erg, als hij daar gelukkig is mag hij van mij daar blijven maar er zitten daar best veel vossen en het is geen wild konijn (hooguit bang voor mensen, verder niet) dus of hij zich zo kan redden.....?
Ik mis Kawi best wel en zijn broertje Sjakie ook, die zit nu helemaal alleen in de konijnen stal Huilen (ik durf hem niet meer in de ren te zetten, eerst gaas aan de onderkant zetten)

Maar gelukkig leid Liam mijn aandacht wel af, geweldig veulen OK dan!
[/quote]

Haha lekkere dieren heb jij zeg. Haha!
Maarem ik zag iets wegflitsen, gewoon bruin met een wit staartje.
Kawi kan ik niet terug regelen voor je, maar we hebben nog wel een konijn voor je in de aanbieding Tong uitsteken
Niet opgevoed dus nogal bang als je hem vast pakt Tong uitsteken tis een vaag konijn.
Maar ik heb het idee dat we offtopic gaan Haha!

Ik wil weer nieuwe foto's van Liam (is dit ontopic genoeg Haha!)

Jadeooseven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:25

Hoi,

Bedankt voor je verslag van de bevalling die je bij mij hebt geschreven. Wat een droom bevalling zeg!! Nou, als dat zo snel bij mij kan dan teken ik ervoor!!
En als ik dan net zo`n leuk en schattig veulen krijg als die van jou dan teken ik helemaal! Wat een moppie!! En helemaal die vacht vind ik zo schattig, het lijkt wel een grote bol wol! WAUW!! Zoals gezegd om jalours op te worden, en wat zul je genieten van mams en de kleine!! OK dan!

Kun je nu al verder komen bij het veulen dan alleen de "achterkant"dan? hahaha. Mams zal wel denken die heb ik zelf geproduceerd en daar blijft iedereen vanaf! En gelijk heeft ze, gaaf toch dat de moeder het veulen zo beschermt!
Hoe lang gaat het eigenlijk duren voordat de vacht een beetje begint te verkleuren? Ik ben heel benieuwd, omdat je denkt dat het een schimmel wordt. Heb je al weer nieuwe foto`s ? Cheese! Nogmaals GEFELICITEERD en ik wens jou en je paardjes heel veel geluk toe!
Groetjes,
Natasja

catamenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:10

wat een mooi veulentje Lachen echt lekker wollig Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 23:43

Haha! Ik denk niet alleen dat het een schimmel wordt, ik weet het Paps is nl. een schimmel en dat is dominant, op de beentjes van Liam kan je het al goed zien, daar gaat het wit over in bruinig grijs en naar boven weer licht bruin dus dat wordt wel zeker een schimmeltje

Ik kan inmiddels heel voorzichtig zijn neusje aanraken, mams laat het nu allemaal toe en vind alles best (alleen ik dus, Hans mag nog niet echt en vreemden al helemaal niet Haha! ) nu moet Liam alleen nog wat minder angstig worden, ik moet mams en hem binnenkort gaan ontwormen, lachen!!! Schijnheilig