Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FlyingHigh schreef:Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!
rina"]
gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's![]()
![]()
[quote="FlyingHigh schreef:Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!
FlyingHigh schreef:Jeetje, Francisca, ze lijkt bijna wel een bay, zijn de manen en staart niet zwart??? Wat een geweldig prachtig koppie zit erop! Chique dame met lange stelten......................een pleasure- prospect!!!!
FlyingHigh"]
[quote="rina"]gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's![]()
![]()
[quote="FlyingHigh schreef:Potverdorie!!!!!!!!! Gefeliciteerddddd!!! Ik ben jaloerssssss, ik zit nog stééds te wachten! Foto's graag, heeeeeeeeeeeeel veel foto's!!! Hahhahaa, toppie zeg, een merrie ook nog!!! Wauw!
FlyingHigh"]
[quote="rina"]gefeliciteerd franciska, een mooie gezonde dame. en net als de rest MEEEEEER foto's![]()
![]()