Lingh

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 09:56

Wouter24 schreef:
Ok je hebt gelijk maar word er een beetje pissig om als ik zulke berichten lees...

Maar heeft iemand toegang tot de database van het wpn? Gurk?

Tja.......ik begrijp wel dat je er pissig van word, maar je weet niet OF het gezegd is, in welke context het gebracht enz enz. Dus je maakt al snel een aanname dat het negatief is, terwijl het misschien helemaal niet zo gebracht is.

Ik zal Gurk wel even mobiel gaan storen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:01

Eerst ff checken!! Haha!

Waarom zouden ze m niet nemen als ie aangeboden wordt toch??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:10

Hij kijkt het vanavond even na.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:12

Suzanne F. schreef:
Eerst ff checken!! Haha!

Waarom zouden ze m niet nemen als ie aangeboden wordt toch??

Ik durf een weddenschap aan te gaan dat hij genomen wordt , mits veterinair gezond.

Wie wed mee Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:15

Wouter24 schreef:
Blegh.... Het KWPN schijnt te willen overwegen bah, dat paard heeft de stamboeken allang voor het uitkiezen! Ze denken echt dat ze daar heillig zijn, toegeven van tja we hebben het toch verkeerd gezien als driejarige maar we willen hem toch graag hebben, dat is er niet bij!

Leuk he van die aannames Frusty

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 11:19

Pipo schreef:
Ik durf een weddenschap aan te gaan dat hij genomen wordt , mits veterinair gezond.

Wie wed mee Haha!

ike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:22

dynamiek schreef:
ike

Jij denkt dat hij niet genomen wordt?

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 11:24

Jawel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:31

dynamiek schreef:
Jawel

Nou dan kan jij met mij niet wedden, ik zeg namelijk ook dat hij door gaat Haha!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:55

Wie zijn Gurk en Arie?? Hamoen?? Knipoog

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:06

Gail schreef:
Wie zijn Gurk en Arie?? Hamoen?? Knipoog

ja dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af, want er stond ook: Arie zal het wel weten Knipoog

Gurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 15:56

Lingh is aangeboden als 3 jarige op de nakeuring in Ermelo onder catalogus nr 218. Kreeg daar het ster predikaat toegekend. Hij mat als 3 jr. 1.67 en een pijpomvang van 21,5.

FF voor de goed orde ik heb geen toegang tot de database van het KWPN!!

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 16:31

en weet je ook wat voor cijfers hij had?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 17:25

rockey schreef:
ja dat vroeg ik me eigenlijk ook wel af, want er stond ook: Arie zal het wel weten Knipoog

Arie1 is Nicole Werner/Edward Gal. Nicole is meestal on-line. Vandaar dat hun het wel zullen weten he? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:23

Suzanne F."]
Arie1 is Nicole Werner/Edward Gal. Nicole is meestal on-line. Vandaar dat hun het wel zullen weten he? Knipoog
[/quote]

Onderstaand is een betrouwbaar bericht:

[quote="Gurk schreef:
Lingh is aangeboden als 3 jarige op de nakeuring in Ermelo onder catalogus nr 218. Kreeg daar het ster predikaat toegekend. Hij mat als 3 jr. 1.67 en een pijpomvang van 21,5.

FF voor de goed orde ik heb geen toegang tot de database van het KWPN!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:25

Gurk schreef:

FF voor de goed orde ik heb
geen
toegang tot de database van het KWPN!!

Zo bedoelde ik het ook niet Haha! Maar je hebt wel alle boekjes van de hengstenkeuringen en daar hebben vast jou aantekeningen in gestaan Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:28

Wouter24 schreef:
Chantal heeft opgelet Knipoog

Af en toe een helder moment he Haha!
Nu weten we ook weer zeker dat hij aangeboden is geweest. ben wel benieuwd hoe het in de toekomst gaat.

Gurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 22:50

Pipo schreef:
Zo bedoelde ik het ook niet Haha! Maar je hebt wel alle boekjes van de hengstenkeuringen en daar hebben vast jou aantekeningen in gestaan Haha!

Die laatste zin was een reactie op het bericht van Wouter, eerder in dit topic. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 16:36

Als Edward zelf aangeeft dat Lingh zeer functionele gangen heeft dan zal dat de reden geweest zijn dat hij destijds niet ver is gekomen op een HK.

Iemand vertelde me ooit: toppers worden niet geboren, die worden gemaakt. Dat blijkt dan maar weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:02

Jippie schreef:
Als Edward zelf aangeeft dat Lingh zeer functionele gangen heeft dan zal dat de reden geweest zijn dat hij destijds niet ver is gekomen op een HK.

Iemand vertelde me ooit: toppers worden niet geboren, die worden gemaakt. Dat blijkt dan maar weer!
Lingh is tijdens de nakeuring ( waar hij dus wederom is aangeboden) wel ster geworden. Dus hij is 2 maal op de HK geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:48

Zou best kunnen hoor Pipo. Maar door de posts van Ceasario zou de indruk kunnen ontstaan alsof de huidige eigenaar van Lingh amok heeft gemaakt met het bestuur van het KWPN over zijn goedkeuring als dekhengst.
ceasario"]
Omdat net als met Lingh (Sadelhoff) zulke eigenaren gelukkig schij.......hebben aan fokkerijbobo's.
[/quote]

[quote="ceasario schreef:
Had al lang een gekeurde hengst kunnen zijn.

Ik heb Ceasario ook al via PB om toelilchting en reactie gevraagd maar die geeft niet thuis.

Feit is dat Lingh door zijn huidige eigenaar nooit is voorgesteld bij het KWPN. Lingh is gewoon aangeschaft als sporthengst niet als potentiele dekhengst. Pas sinds Edward dit paard zo in the picture rijdt komen de vragen op waarom Lingh geen ggk hengst is.