SplashIsLief schreef:Splash is lief, nieuwsgierig, aanhankelijk, leergierig, graag voor je werken, sociaal naar mensen en ze is te vertrouwen en wil jou vertrouwen
kortom een heerlijk paard
Volgens mij zijn de dravers toch over het algemeen wel heerlijke (recreatie)paarden. Ik merk dat steeds meer mensen een draver hebben en toch hun karakter prijzen!! Leuk is dat!

Een echte aparteling.. Op de terugweg van bv een bosrit, dan gaat ie loeihard want dan ruikt ie als het ware zn stal! Op het land is ie een beetje een loner/remy, hij zonderd zich een beetje af. Dat vind ik soms wel jammer, dan gaat bv de kuddde lekker rennen en dan staat hij zo zielig in een hoekje het een beetje te bekijken..Hihi mijn kanjertje..
Mijn vader vind ze nu wel lief omdat ie wel eens een pepermuntje geeft. Daardoor is ze ook eenkennig en is daardoor niet voor iedereen te rijden en zeker geen mannen. Ze is Super lief in stal met poetsen en zadelen en ook in de spuitplaats geen probleem. Dan doet ze altijd lekker suf. Maar als je haar gaat rijden zit er temperament in. En als je dat goed onder je kan houden dan gaat ze SUPER lopen en is ze net een veertje. Maar ze kan ook heel erg hard en dat vind ze eigenlijk het leukste. Daarom gaan we in de zomer met een groepje in Kootwijk scheuren door de bossen. Dan is ze niet te stoppen en zit er geen uit knop op.
. Ze is altijd fris met rijden ookal is het 30 graden buiten. Ze ziet altijd wel een spook. (eendjes buiten de bak)
En dan gaat ze altijd even lollig in de ren door de bak. Expres want de oefening was niet zo leuk. Zo iets
Ze is leuk en dat weet ze. Maakt ze vaak misbruik van want dan vindt iedereen haar leuk en om te lachen en dan gaat ze nog lolliger doen
).