Gurk schreef:Sorry maar dit is toch echt een andere Montreal naar mijn idee.....
Dat dacht ik nou ook al, maar zeker weten deed ik het niet.
De hengst Montreal is VDL. En lijkt mij niet dat Eurocommerce daarvoor gezet word!.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chantal1"]
[quote="Beber schreef:Het ging toch om het goedkeuren van hengst via herkeuring...................??????????????Daar had ik het toch over.
Jan_VT schreef:Ja, misschien een dubieuze beslissing! Ik weet het niet. Ik heb Montreal niet echt gevolgd, dus kan me daar niet over uiten... Wat ik wel weet, is dat hier op Bokt het KWPN vaak te streng selecteert, en daardoor men binnen het KWPN vaak goede hengsten misloopt. Vele mensen zeggen dan, ook hier op Bokt, dat het die hengsten toch goedkeurt (net zoals in Duitsland bijvoorbeeld waar royaal wordt gekeurdà. Geen probleem. De fokkers zullen zelf deze hengst wegselecteren uit de fokkerij indien hij niet goed is, simpel door hem niet niet te gebruiken.
Enige opmerking die ik wil maken is, dat nu het KWPN eens royaler keurt, het blijkbaar ook niet goed is.![]()
![]()
Laat dan in dit geval van Montreal, en heus nog andere hengsten de fokkers beslissen.![]()
![]()
![]()