Eerste keuze

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Liever een stevig en robuust paardje, of een slanke snelle???

stevig en robuust
51 (69%)
slank en snel
22 (30%)

Totaal aantal stemmen: 73

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:05

_Tanja_ schreef:
Maar ik heb liever een gewoon normaal paard.

Wat versta jij onder een 'normaal' paard... Haha!
Ontopic: Ik heb gestemd op een stevig en robuust paardje, ik heb zelf een haflinger en een shet. Maar mijn vriendin heeft een Lusitano en ik moet zeggen dat ik die ook echt geweldig vind... Mening is een beetje verdeeld eigenlijk...

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:41

ik heb gestemd voor stevig en robuust!
ik heb een fjordentic!(terwijl ik toch echt een kwpner heb?!)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:57

Verschilt eigenlijk.... Ik hou van Leo met haar robuuste, en haar moeder was ook een prachtpaardje geweest!
Ook was de vorige pony van m'n vriendin wat steviger (een hengst om te zien, al was het een merrie) maar tevens een geweldige sportpony. Ik vond het een geweldig diertje

En ondanks dat ik van wat meer robuust hou ben ik diep van binnen ook weg van wat slanker (ik wil Leo niet voor niets laten dekken door een Arabische volbloedpony) Maar niet té slank

Oeh het wordt ingewikkeld nu Schijnheilig

_Roos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:07

Robuust
Toch kan je er mee dressuren en ook springen en je kan er een lekkere buitenrit mee maken!

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:41

Ik heb gekozen voor slank en snel, aangezien ik ook veel wedstrijden rijd en dan liever een forester, welsh of arabier heb. Dat vind ik eerlijk gezegd ook mooier

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:25

Geef mij maar slanke en snelle paarden
Ik vind bijv. arabieren helemaal geweldig.. Zelf heb ik een welsh-k die ook een behoorlijk hoog arabier-gehalte heeft Knipoog
Met robuuste paarden en pony's heb ik niet zoveel.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:29

Ik heb stevig en robuust gekozen, ik hou wel van een beetje stevige paardjes. Lachen Zoals bijv een tinker, die vind ik best mooi. Maar niet zo erg dat ie bijna 4-kante benen heeft, dat vind ik te. Hij moet wel wendbaar zijn.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:29

marsss schreef:
Ik kies voor slank en snel dat past gewoon beter bij me aangezien ik de bouw mooier vind en het ook nog eens lekkerder rijdt, ik hou wel van een beetje pit in een paard.

Wie zegt dat stevige paarden geen pit hebben? Schijnheilig

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:44

Ik heb gestemd op stevig en robuust. Maar ik heb een Welsh Cob, dus stevig en robuust, maar ook erg snel. Loopt veel slanke paardjes eruit.
Ik wil dus een breder gebouwd beestje met ruim voldoende pit.

Bollee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 16:31

LiSSy schreef:
ik ga voor slank, maar niet echt voor snel... ik houd van mooie chique paarden die slank zijn gebouwd, maar moet absoluut rustig in de kop zijn...

Ja, ik ook, maar ik ken niet van die mooie elegante paarden die rustig in de kop zijn... daarom had ik slank en snel ook met elkaar in verband gebracht, overigens

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:25

ik heb gestemd voor stevig en robuust, maar eigenlijk heb ik liever een paardje dat er tussen in zit, hij hoeft niet slank te zijn, maar gewoon goed gebouwd, waar toch wel een beetje pit in zit Lachen