Tiko hier op Bokt is een van de weinige die wel aanspreekt.
Als er dan toevallig een topic over een leuke tinker is reageer ik dus ook in de trant van meestal vind ik tinkers niets maar deze vind ik wel leuk.
Zal er voortaan een beetje opletten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(aangezien het alle tinkereigenaren al eens overkomen is, zo lijkt het wel
)
beledigd --> misschien dan geen goede foto, want een ramshoofd heeft ze écht niet en ook absoluut geen ponygezichtje (Ja ze had op de foto nog wel een dikke wintervacht, omdat ze lekker met haar vriendjes in de wei mag staan
)
)
Ik hou sowieso niet van de hele zware types, ik hou niet van teveel wit, ik hou niet van ramshoofden, poeh... Maar het meest spreekt de uitstraling en bouw van een paard mij aan. Zo hou ik ook niet echt van arabiertjes, maar af en toe zie ik er 1 waarvan ik denkn "whooooooow"
Soms zie ik ook van die paarden waarvan ik denk "hallo, leeft u nog???" Dat spreekt mij gewoon niet zo aan 
Idra"]
[quote="smiley schreef:Dat heb ik bij Tiko en Jordy van Supertje? dat vind ik de leukste Tinkers van Bokt. Tiko om zijn uitstraling en Jordy vind ik erg sjiek om te zien

Idem met andere rassen.
irish_lady schreef:Jup dat is de standaard zin als ze irish zien!