Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mieke schreef:Mijn merrie komt uit de Freiminkastam, een stam die bekend staat om het leveren van zeer goede springpaarden die over het algemeen ook wel leuk bewegen. (O.a. Dominka, Minka's Diamond, Iowa Z, Everest Milton etc.) Dus ondanks dat mijn merrie niet zo bijzonder is (ze vindt zelf van wel hoor!!) geeft ze blijkbaar haar sportgenen wel door.
Ik ben zelf erg aan het twijfelen of ik wel of niet met haar ga fokken. Laat ik nog even in het midden....
Citaat:Even verderop hebben ze een stermerrie uit een 'volle predikaten'lijn... Beest kan niet echt lopen, ziet er niet uit, en fokt ook nog zeer matig. ik zou hem niet op stal willen hebben al kreeg ik geld toe.
petraaken schreef:Trouwens Keur worden, moeten ze ook veulens tonen die minimum een 1ste premie krijgen.
Kendra schreef:Vind trouwens ET nog steeds het mooiste voorbeeld......van schillenhit met onbekende afstamming tot wereldkampioen springen - tja, daar kan geen papier tegen op.
Lami"]
[quote="Kendra schreef:Vind trouwens ET nog steeds het mooiste voorbeeld......van schillenhit met onbekende afstamming tot wereldkampioen springen - tja, daar kan geen papier tegen op.