Vora schreef:Als dat groen is ben ik kleurenblind. Register A is een blauw papier.
En deze merrie is echt register A.
Foutje van het KWPN misschien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vora schreef:Als dat groen is ben ik kleurenblind. Register A is een blauw papier.
En deze merrie is echt register A.
Pipo schreef:Ze is register A dat staat ook op het papier. Dus dat is het probleem niet.
Maar dan moet je nog wel wat dingen doen voor ze werkelijk opgenomen word in het stamboek.
Alikesflame"]
[quote="phoenix4ever schreef:wel beter dat het nrps er bij zit
Citaat:gaan rechtstreeks erin(stamboek) al is de moeder een "vuilnisbak".
Vora schreef:[Je wordt min of meer gedwongen om met KWPN hengsten te dekken.
Snap je wat ik bedoelAls er iemand is die het beter kan formuleren , graag
[/quote]
ceasario"]
[quote="Alikesflame"][quote="phoenix4ever schreef:wel beter dat het nrps er bij zit
Citaat:Verder zijn er in Nederland ook gewoon opname dagen van deze stamboeken.
Vora schreef:Maar als je nu een KWPN merrie hebt en je wilt dekken met bijv. een oldenburger hengst, kom je nooit in het veulenboek. Je krijgt dan register A papier in het gustigste geval. Als het een merrie is waar je mee wilt gaan dekken zul je toch proberen er een gewoon papier bij te krijgen met alle kosten van dien.Citaat:Verder zijn er in Nederland ook gewoon opname dagen van deze stamboeken.
Kun je daar met een paard met register A papier heen en wordt die dan opgenomen in het veulenboek? Zodat je de kosten van PROK-en en event. EPTM of IBOP niet hebt?
Vora"]
Ja, dat dacht ik dus ook.
Maar zoals ceasario het omschrijft lijkt het of je gewoon naar zo'n dag kan gaan en daar wordt je merrie dan opgenomen in het stamboek, zonder bijv. PROK certificaat of verrichtingen.
[/quote]
Je haalt twee dingen door elkaar.
[quote="ceasario"]
[quote="Vora schreef:[Je wordt min of meer gedwongen om met KWPN hengsten te dekken.
Snap je wat ik bedoelAls er iemand is die het beter kan formuleren , graag
[/quote]
Je wordt min of meer gedwongen om met KWPN hengsten te dekken.
Dat is grote onzin.
Jij bepaald waar je zelf bij wil horen met je produkten.![]()
Vanuit Zwolle zit je zo bv. in het Oldenburg of in Westfalen.
Verder zijn er in Nederland ook gewoon opname dagen van deze stamboeken.
ceasario schreef:
JE ZIET : NEEM ALTIJD EEN KWPN-HENGST EN DAN KOMT HET ALLEMAAL GOED> +:)+
Citaat:KWPN reg A, Z1 + 1 wp = sportpredikaat = KWPN stamboek (ik kan ook voor de IBOP 40 punten dressuur gaan )