Ik word GEK...de zenuwen...nog 1 dag of veel meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:14

ik kom net bij Ryvana vandaan en kan jullie mededelen.....

.....dat Nico het nog geen tijd vind Haha!
Ze is ongelovelijk dik! maar wel heel mooi drachtig!
Ze zit prachtig in haar velletje!

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 13:27

Na bezoek te hebben gehad van Tequila (karine) en Marloes-joy (marloes)
gisteren avond bleef ik uiteraard weer op stal slapen Bloos
De dames zouden mijn paardje wel eventjes influisteren het veulentje op de wereld te zetten Schijnheilig , maar ik kan jullie mede delen dat dat niet gelukt is ........ Haha!
Beide dames vonden haar wel enorm dik *LOL*
Ik vond het heeel erg gezellig dat jullie er waren OK dan!

Ze heeft vannacht meer gelegen als voorheen, en het veulen is echt heel erg actief en schopt de merrie continu ben wel benieuwd heb een veulen nog nooit zo extreem zien bewegen Bloos!

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:30

Zo, Nico heeft echt een giga buik Bloos! Jammer genoeg is het influisteren niet gelukt, maar ik heb het veulentje ook wel even voelen bewegen Hopen dat het er nu gauw uitkomt en Ryvana niet al te lang meer in spanning laat zitten, want volgens mij is het er allang klaar voor

Ik duim met je mee Ryvana OK dan!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:40

Hahaha ik kan het me heel goed voorstellen, ik heb vorig jaar een week op stal geslapen op de zolder, met uitzicht op de box als ik ging zitten.
Slaapzak, kussen. Een winterdeken onder mijn slaapzak en mijn wollen zweetdeken over de slaapzak heen.

Soms zat ik in een tuinstoel voor de box, ik ben vaak voor gek verklaard die week haha.

Heel veel succes!

Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 13:52

Ohhh, Ryvaan... Nico maakt het ook zooo spannend.

Ik slaap met de telefoon naast mijn oor. Elke keer als de telefoon gaat, vlieg ik er heen... Staat jouw naam in beeld is het gelijk: zie je al pootjes? Knipoog Haha!

Maar er is iig geen twijfel mogelijk dat er een kleine schopperd Verward in zit. Tjee, wat is dat veulen ongeduldig *LOL* Volgens mij wil die er ook wel uit! Knipoog

Enneh, laat ze op stal maar lachen hoor! Jij zit lekker in je tuinhuisie, toch? Clown