Darwin toch niet dood?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:09

Die bles heeft Inspekteur altijd al gehad, ik ken hem ook niet anders hoor!

Verder zie ik het bezwaar niet om met een gezond paard van rond de twintig nog actief aan wedstrijden deel te nemen. Sommigen worden juist helemaal gek, als ze niet meer mee mogen, of niet meer aan het werk gehouden worden! Het zijn vaak juist super leerpaarden!

Werd er in verband met Barbria niet gebruik gemaakt van ET?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:16

Ja maar ook voor ET zal een merrie van die leeftijd toch een beetje op rust moeten. Er zijn nog geen direkte kinderen van Barbria bekend bij mijn weten en haar zus die OO7 bracht heeft ook maar 2 veulens naar ik meen gebracht.

Esprietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 13:44

Barbria heeft wel directe kinderen. Volgens mij een Florestan, een Jazz en een Osmium. Al haar kinderen zijn via embryotransplantatie verwekt. Dus ze heeft zelf nog nooit een veulen gehad. De eigenaren vinden het risico te groot om een 20-jarige merrie voor het eerst te laten veulenen. Daarom geven ze een meisje uit de buurt de kans om haar te rijden en er een hoop van te leren.
Dit hele verhaal heb ik een paar maanden geleden volgens mij in de Strengen gelezen, maar het kan de Hoefslag zijn geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:19

CGJ12 schreef:
Ik kan me niet meer herinneren dat dat toen ook al zo erg was.
Toch maar eens even diep in mijn geheugen graven.

In het boek "Eenvoud......" van Hinneman en Van Baalen, staan twee foto's van Inspekteur. Eentje van tijdens zijn verrichtingsexamen en eentje van zijn hedendaagse verschijning. Het enige waaraan je kan zien dat het hetzelfde paard is, is de bles!