foto's haffies en voeg maar toe....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:51

Ik heb een verzorghaffie, telt dat ook? Ze heet Feyda (spreek uit: Faida) en is echt het zeikerigste paard dat ik ken Tong uitsteken
Op stal is ze altijd lief, en knuffelen kan prima met haar, zolang het maar niet te lang duurt. Verder is ze ook erg lomp en heeft ze meestal niet echt door waar ze haar benen/kont, etc plaatst (op je tenen dus Scheve mond ).
Met rijden is ze nauwelijks verder geschoold dan stap, draf, galop... Ze is niet moeilijk met dingen, nooit gemeen of extreem drammerig (zie je vaak bij haflingers) maar wel erg mieperig: alles is eng en dan gaat ze rennen en gek doen. Als ze ergens van schrikt doet ze ook gelijk helemaal hysterisch maar gelukkig is het wel vaak snel weer voorbij.

Ik heb helaas nu even geen foto, maar die komt binnenkort in mn profiel Knipoog Voor het idee: ze is ong. 1.47, donkere vos, type tank, en nogal dik: heeft een gigantische hengstenhals (maar tis een merrie Haha! ) en een lief hoofdje met een kleine kol.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 20:56

Sorry voor de grote foto, weet niet zo goed hoe ik het anders moet doen..

http://ikdeikker.pgsquad.nl/Kimmi/Twis&Loes3.JPG

Wat kan ik er over zeggen... De knappe haflinger heet Twister en de shet heet Loeske... Ze zijn beide 9 jaar... Lovers

[edit]Foto vervangen door link ivm. de grootte van de foto
Oscar[/edit]

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:37

Dit is mijn bijrijd Haffie Nancy:

Afbeelding

Meer foto's komen morgen wel * heb nu ff geen tijd Haha!

Voor een voorproefje kan je ook in mijn profiel kijken hoor Tong uitsteken

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 23:00

Afbeelding

Adje mn bijrijdpaard. Ad is 11 jaar oud en rijd zowel onder het zadel als aangespannen. Op stal is hij bijna altijd chagrijnig.Afbeelding

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 23:04

Verzameltopics zijn niet toegestaan op Bokt, vandaar een slotje.