Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ceasario schreef:We hebben nu de nodige pagina's over Gribaldi.
In mijn ogen wordt het ook eens tijd om te vertellen wie hij verder is dan de "zwarte".
Hij dient ook nog vererver te zijn.
Het volgende neem ik op uit IDS. want je wilt toch weten hoe goed is hij in zijn vererving.
.
Waar ik mee wil zeggen, is het wel zo'n topper in vererving??
Of lees ik de cijfers verkeerd.??
GribaldiFAN schreef:Ik denk eerder dat het probleem met gribaldi binnen de kwpn fokkerij ligt. Hoe kan het dat gribaldi met relatief veel minder aantal dekkingen bij vele andere stamboeken wel ggk zonen krijgt?
petraaken schreef:ja kan wel zijn maar voor hetzelfde geld kunnen ze hem morgen moeten afmaken door het een of het ander. Hopelijk wordt hij dan geen tweede doruto. Goede hengst met uitstekende paardenstapel maar geen zonen om zijn bloed verder te zetten.
ceasario"]
[quote="Wouter24 schreef:
En laten we niet vergeten, bij die 800 nakomelingen zitten ook gribels met hele "gewone" moeders,
CGJ12 schreef:Lijkt mij betrekkelijk simpel waarom er nog geen goedgekeurde zoon is.......
De hengst heeft erg veel gedekt afgelopen jaren en de HK commissie houdt er bij twijfelgevallen rekening mee dat er nog meer Gribels op de keuring zullen verschijnen in de komende jaren.
Een dergelijke procedure is heel gebruikelijk.
Pipo"]
[quote="Camelotje schreef:Hij is t/m de derde bezichtiging gekomen maar is niet goedgekeurd vanwege zn karakter. .
Pipo"]
[quote="Camelotje schreef:Hij is t/m de derde bezichtiging gekomen maar is niet goedgekeurd vanwege zn karakter. .