NAV:Poetin show Dalhoeve-> Goeie foto's!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ART_UMA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:32

Zoals gezegd, er waren best momenten dat het plaatje klopte met veel takt en afdruk. Het scheve is op deze foto's niet echt te zien. Zondermeer een mooi paard.
Lancet vond ik netjes gereden, maar is niet echt mijn smaak als vader voor een veulen. JetSet viel mij erg mee.
Jammer dat er geen beelden zijn van Rubels aan de hand, want dat was meer spectakel dan onder de man. Vergeleken met de HK liep Rubels nu naar mijn idee minder los, en werd wat strakker begrensd door de ruiter. Mogelijk is eerst aan de hand in de ring niet de beste voorbereiding voor het makkelijk rijden erna Clown .

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:50

olijfje25 schreef:
Om kippenvel van te krijgen, zoveel kracht en soeplesse voor een 5 jarige!

We hebben het hier over een inmiddels zevenjarige hoor....

En als het om een volvo gaat wil ik me ook wel inschrijven CG Knipoog

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 11:54

O pardon!!
Nou dan nog, en doe maar stoer, maar voorlopig doet ze t beter dan jullie!!
Over jullie hoor ik nooit wat, behalve hier....
En ook "slechte"reclame is nog altijd reclamen...
Jullie kunnen er iig niet over ophouden, dus het houd iedereen wel bezig!!!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:55

*LOL* nou heb ik het weer gedaan *LOL*

Het moet niet gekker worden, waar staat dat ik het beter zou doen als patty?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 11:56

Ik ben het met je eens Olijfje. Ik denk dat het gros van de ruiters het hier haar niet nadoet. Hoe "slecht" haar performance ook was, ze doet het toch maar. Met alle druk op haar schouders.

Chapeau!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:00

om volk te lokken is het inderdaad gelukt. Dit zijn inderdaad de betere foto's. Het blijft een bloedmooie merrie. Wel blijf ik erbij dat dit paard naar een topruiter zou moeten gaan.

Rubels is altijd spectakel aan de hand. Ik heb nog nooit anders gezien van hem dan spektakel aan de hand en braaf onder het zadel. (zou hij dat express doen Haha! )

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:32

Gelukkig deze foto´s zijn veeeeeeel en veeeel beter. Ik had al gezegd dat ik zeer beroerde foto´s had. Gelukkig kun je uit een filmpje de goede momenten knippen! Hier ziet het er iid netjes uit. Overignes is het natuurlijk ook niet helemaal eerlijk geweest om bij haar te veel eisen en verwachting te hebben. Je wordt als publiek zo verwend met ruiters als imke, hp, stepfhanie peters etc. dat je iid wel heel erg kritisch gaat kijken naar een net nieuwe combinatie. En idd ik doe het haar niet na. En ondanks dat ze zo gespannen was liet poetin wel zien ontzettend veel vermogen te hebben maarja dat had ik gisteren ook al gezegd. Daarnaast vraag ik me af of de dalhoeve hier reclame voor gemaakt heeft? Weet iemand daar iets van. Omdat er wordt aangegeven dat het een publiekstrekker zou zijn. Maar in de paardenkrant stond juist geschreven dat hun eerste opwachten pas in roggel zou plaatsvinden. Volgende keer zal ik weer proberen of ik een fatsoenlijke fotograaf mee krijg ga me er zelf niet meer aan wagen. En hoe erg er nog gezeurd wordt ik kijk in het vervolg wel uit met het plaatsen van foto´s Tong uitsteken Foto´s kunnen een paard maken en breken (slechts een beperkte moment opname) maar om echt te weten hoe het was geweest had je er toch zelf bij moeten zijn.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:38

Laat Roggel nu nét even aan de andere kant van de wereld liggen............. anders ging ik zeker even.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 12:39

Tja op gebied van lef hebben steekt ze mij inderdaad naar de kroon. als mij dit was overkomen had ik waarschijnlijk niet eens gereden, aan de andere kant had ik ook niet gezegd dat ik Anky zou verslaan.

Ik denk dat we met dit topic beter kunnen stoppen en verder gaan in het andere topic met de nieuwere foto's. Het werkt nogal verwarrend 2 topics over poetin.

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 12:55

petraaken schreef:
om volk te lokken is het inderdaad gelukt. Dit zijn inderdaad de betere foto's. Het blijft een bloedmooie merrie. Wel blijf ik erbij dat dit paard naar een topruiter zou moeten gaan.

Rubels is altijd spectakel aan de hand. Ik heb nog nooit anders gezien van hem dan spektakel aan de hand en braaf onder het zadel. (zou hij dat express doen Haha! )

Over die topruiter ben ik t eens, maar dat moeten ze zelf in gaan zien!
En van Rubels had ik geen band van aan de hand helaas Huilen
Ik vindt t alleen jammer dat iedereen het hier zo goed weet!
Daarom wilde ik graag wat goeie foto's laten zien....
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar niet aan de hand van een paar "slechte"(sorry GibraldiFAN, niet over jouw maar over de qualiteit en timing Tong uitsteken ) foto's!
Ik ben er klaar mee, ik heb gezegt wat ik wilde zeggen!
Fijn weekend allemaal!!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:59

Tja lef heeft ze wel maar daar is alles mee gezegd denk ik.

En ik zou de weddenschap wel aandurven denk ik. Geef mij Poet 3 maanden en kijk dan of ik haar deze "prestatie" na kan doen...

Maar het is zonder meer een wereldmerrie die gewoon onder een wereldamazone hoort. Jammer dat ze dus bij mensen terecht is gekomen met "wereld"geld.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:03

olijfje25 schreef:
Ik denk dat als Patty achterstevoren op die merrie gaat zitten ze je er nog uitrijd!!! Clown

Dit was de stelling van Olijfje.............
"Achterstevoren" vind ik toch wel belangrijk in die zinsnede.

En dáárover heb ik (en later Wouter) gezegd dat ik die weddenschap wel aandurfde.........
Wie niet trouwens!

Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:16

olijfje25 schreef:
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar niet aan de hand van een paar "slechte"(sorry GibraldiFAN, niet over jouw maar over de qualiteit en timing Tong uitsteken ) foto's!

Tja dat slechte had ik van tevoren al aangegeven, wilde ze eerst niet eens plaatsen maarja sommige mensen kunnen aardig goed zeuren Haha!:D:D
Btw de mensen die hier de weddenschap aandurven zijn volgens mij ook niet de eerste de beste ruiters... Van suzanne en wouter weet ik dat ze aardig goed kunnen sturen, en van CGJ geloof ik het wel
Btw 3 maanden suzanne?
Poetin is nog maar net 2 weekjes in Nederland. Dus moet wel dezelfde tijd krijgen, anders is het ook niet eerlijk he! Haha!
Btw ik zal dan maar geen foto´s maken als jullie poetin bestijgen Schijnheilig Knipoog

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 14:20

Reed Patty Poetin nog maar 2 weekjes?? Ik dacht al wat langer hoor. Nou ja 2 weekjes dan...dan nog wil ik het wel proberen. (al is het alleen maar om 2 weken op zo´n droom door te brengen)

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:18

weet niet of ze hem 2 weken reed maar ze was nog maar pas 2 weekjes hier. Misschien heeft ze haar in duitsland getraind?? Btw als het 2 weekjes was een enorme bewondering... Cool

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:47

Nee, ze rijdt hem al vanaf het moment dat ze haar heeft gekocht! Maar toen trainde ze haar in Duitsland en had ze constant begeleiding! Sinds 2 weken is Poëtin in Nederland...!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 15:54

Ja precies, als ze hem ook al getraind heeft in Duitsland, dan heeft ze hem dus niet 2 weken onder het zadel!!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 16:16

sjaantje schreef:
Ja precies, als ze hem ook al getraind heeft in Duitsland, dan heeft ze hem dus niet 2 weken onder het zadel!!

Nee, veel langer!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:16

Tjo laat haar toch lekker met Poetin rijden! Zij heeft er het geld voor en wij niet (ik niet tenminste Haha!) Zij heeft een grote mond gehad door te zeggen dat ze anky verslaat en zij maakt ook een blunder als haar dat niet lukt! Ik kan me er niet druk om maken!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 19:18

GribaldiFAN schreef:
Btw ik zal dan maar geen foto´s maken als jullie poetin bestijgen Schijnheilig Knipoog

Als ze ooit zo'n paard mogen bestijgen!! Haha! Knipoog

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:39

YvonneS schreef:
Zij heeft een grote mond gehad door te zeggen dat ze anky verslaat en zij maakt ook een blunder als haar dat niet lukt! Ik kan me er niet druk om maken!

Niet zij, HIJ.....

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 20:52

Citaat:
olijfje25 schreef:
Ik denk dat als Patty achterstevoren op die merrie gaat zitten ze je er nog uitrijd!!!

Dit was de stelling van Olijfje.............
"Achterstevoren" vind ik toch wel belangrijk in die zinsnede.

En dáárover heb ik (en later Wouter) gezegd dat ik die weddenschap wel aandurfde.........
Wie niet trouwens!

Ik neem die weddenschap direct aan Knipoog Ook als ik zelf ook achterste voren moet rijden Haha! en als het zo uit komt spring ik aan het einde van de proef de ring uit Maar ik ben gek Clown

ikhier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:27

Pffffff, wat een grandioos dier, die Poetin!!!
Ik heb nog wel een plekje!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:31

Tyrza schreef:
Niet zij, HIJ.....

Is dat nu ware liefde Lovers

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:44

lekker belangrijk...als deze merrie onder een topruiter komt is ze zo kapot,die vragen teveel...
blijkbaar doet deze patty het toch goed,anders zou deze merrie nooit zo lopen!