wie rijd er wedstrijden met zijn tinker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:25

Citaat:
Ergens in september waarschijnlijk zal er door het merensstamboek een officiele en onderlinge wedstrijd gehouden worden voor merensen, tinkers, haflingers en fjorden ergens centraal in nederland. Daar ga ik kijken bij de onderlinge hoever ik met Jacks kom. Als hij het super doet ga ik mischien ook wel wedstrijden rijden. Zodra ik de datum weet van de wedstrijd laat ik het weten.

Ow... Klinkt leuk... Moet je ergens lid van zijn om in te kunnen schrijven? Waar vind ik meer info hierover?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 22:54

ghisje schreef:
Ergens in september waarschijnlijk zal er door het merensstamboek een officiele en onderlinge wedstrijd gehouden worden voor merensen, tinkers, haflingers en fjorden ergens centraal in nederland. Daar ga ik kijken bij de onderlinge hoever ik met Jacks kom. Als hij het super doet ga ik mischien ook wel wedstrijden rijden. Zodra ik de datum weet van de wedstrijd laat ik het weten.

Nou heel graag dat lijkt mij ook wel leuk om aan mee te doen.
Dus laat het me weten waneer het is.
bedankt

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:48

je hoeft geen lid te zijn om mee te doen met de westrijd, maar voor de officiale wedstrijd wel een start bewijs hebben. Voor de onderlinge die er waarschijnlijk ook bij komt kan je je zo voor inschrijven, alleen je entingen moeten in orde zijn. Zodra ik weet waar wat en wanneer dan laat ik het weten.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:03

Zet je het dan in dit topic? Ik ben ook geïnteresseerd!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:00

Ze houden ergens in Groningen toch ook elk jaar een tinkerwedstrijd?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 11:29

Meer info over groningen is ook welkom hoor.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:15

Ik heb geen eige tinker, maar rijdt wel op mijn verzorgtinker onderlingen wedstrijden (FNRS, moet je 210 hebben om winst te hebben):j Ben nu 1x 1e (met winst) en 1x 2e(met winst) geworden, en heb Zaterdag 17 april weer wedstrijd op Salmiakje Haha!

Floortjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:57

wij rijden ook wedstrijden met onze tinker maar dan wel westernwedstrijden!!! ze doet het heeeel goed Lachen al een paar keer 1e geworden en dus veel quarters achter ons gelaten!!
Groetjes kuzz Floor