Volg de dracht van Eowyn, Arwen en Bella!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:22

Nog niks nee. Had gewoon kunnen werken vandaag achteraf gezien haha.
Abrikoos zondert zich wel nog steeds af en haar dochter van vorig jaar Dahlia blijft in de buurt.
De staart zie ik regelmatig omhoog gaan, maar mevrouw Abrikoos wacht geloof ik tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen :') .
Sylvia (alpaca) heeft besloten om hetzelfde gedrag te vertonen als Abrikoos.
Drama Queen (alpaca) houd haar staart ook hoog, maar.... Drama Queen heet niet voor niks zo. Ik neem haar gedrag met een korreltje zout tot ik er een veulen uit zie komen. Want ze rende vanmiddag nog dood leuk door de wei _O- .

Eowyn... is Eowyn aan het zijn en nog hoog drachtig. Zul je zien dat ze vannacht gaat, maar dan waakt Asfaloth's fokker.
Ben nu een uurtje thuis. Even de rust pakken. Heb de gok er maar opgenomen. Moet ook aan mijzelf denken.

Abrikoos (rechts) bij het weg gaan. Van Eowyn vergeten een foto te maken:

Afbeelding

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:42

Laatste check net rond 6uur gehad. Eowyn is wat onrustiger aan het worden. In goed overleg met Asfaloth's fokker besloten dat ik vanavond niet nog een keer hoef te komen.
Ergens ook heel blij mee want ben toch wel een beetje gesloopt van dat regelmatig heen en weer fietsen. Tegelijkertijd is de controle los laten nog best lastig.
Eowyn is gelukkig in goede handen en hij gaat er vannacht regelmatig uit. Asfaloth's fokker heeft al ruim 50 jaar ervaring met veulens etc.

Abrikoos.... die fopmerrie hebben we het maar even niet over :') _O- . Zondert zich nog wel steeds af. We gaan het zien wat morgen brengt.

Uier zojuist rond 6uur. Voller dan dit kan haast niet:

Afbeelding

Vanmiddag was ik bezig met water geven en plofte Arwen ineens neer. Gelukkig hield ze alleen een korte siesta _O- .

Afbeelding

Eowyn moest om 4uur nog even haar buik kriebels hebben. Haar favoriete manier van kriebelen is met haar buik over de punt van mijn laarzen heen gaan <3 . En ja. Dat dwingt ze soms echt af _O- :

Afbeelding