Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ellen83 schreef:Sanano schreef:Misschien de hengst Bon Esprit staat bij Reesink horses
Die heb ik ook op mijn lijstje (zie eerste post)
ellen83 schreef:Is er iemand die de hengst Bellingham (Bonds x Dimaggio x Argentinus) kan vinden? Hij zou goedgekeurd moeten zijn bij Westfalen en Redefin. Ik kan er echter NIETS over vinden. Alleen een Bellingham met die afstamming, maar een heel ander paard (wel donkervos, maar geen wit been). En op Horsetelex is er maar 1 met deze afstamming.... Echt weird..
Edit: ik had de afstamming fout Het is een Bonds x Franziskus
Elisa2 schreef:Bij het KWPN heb je nog de volgende donkere vossen: New Dreams, One Two Three, Opoque (of aangewezen nakomeling), Pitch Perfect, Pjehtro, Sensation Gold, Iconic B, Knock Out, en nog een aantal maar die zijn teveel verwant.
De maat van je merrie komt bij Governor vandaan, die geeft kleintjes en fokt naar de moeder.
ellen83 schreef:Elisa2 schreef:Bij het KWPN heb je nog de volgende donkere vossen: New Dreams, One Two Three, Opoque (of aangewezen nakomeling), Pitch Perfect, Pjehtro, Sensation Gold, Iconic B, Knock Out, en nog een aantal maar die zijn teveel verwant.
De maat van je merrie komt bij Governor vandaan, die geeft kleintjes en fokt naar de moeder.
Wauw, wat heb je er veel weten te vinden. En wat zou je top 3 zijn voor mijn merrie? Of heb je daar meer informatie over nodig?