Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:Wellicht is Everglow Gold ook interessant voor haar? Natuurlijk nog een jonge hengst maar wel commercieel. Het Donnerhall bloed er achter zou aan kunnen sluiten op de lijn. Vrij bloed en de hengst is heel mooi gemodelleerd.

Seven schreef:Natuurlijk Jan maar ik vind wel dat je als fokket alles moet afwegen dus maken we overal wel voorstellen en tegen bij in die afweging
Nee liever geen dv en dan zou ik ook niet voor Rousseau gaan
Tips wbt hengsten heb ik niet, maar wou het toch even zeggen
Kabayo schreef:Wauw gave merrie heb je daar SevenTips wbt hengsten heb ik niet, maar wou het toch even zeggen
![]()
Diepvries snap ik wel dat je dat niet wil. Rousseau kost al 2000 euro en dan moet je merrie ook nog naar de kliniek wat gerust ook 300 kost. En er is genoeg keuze in hengsten met vers sperma![]()
Maak je dan wel een volg topic als ze dragend is? Ik volg graag!

Seven schreef:Ja heel aansprekende hengst inderdaad
Heb hem wel in de gaten gehouden hij spreekt me heel erg aan
Alleen moeder maar 1.60
daarom vind ik deze topics juist zo leuk je gaat er meer in op je kijkt verder dan enkel de cijfers en gegevens
en soms komen bokkers met hengsten waarvan ik denk ja en daar had ik nou helemaal nog niet zo naar gekeken. Ik vind doet doet waard dit gedeelte van bokt