En ja, ik voeg je dan ook met alle liefde toe aan de praatgroep voor washaters. Been there done that
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
salatiga1995 schreef:Jeeeej daar is weer een topic voor de knapste Passie! Ik gun jou uiteraard eeuwige wassessies en extreme frustratie om manen en staart die nooit wit genoeg zijn, dus mijn gokje is je langgehoopte palo merrie![]()
![]()
En ja, ik voeg je dan ook met alle liefde toe aan de praatgroep voor washaters. Been there done that
maj0 schreef:Jaa daar is de prachtige passion weer. Blij haar zo mooi vinden. Maar heb je alleen haar drachtig nu?
K_H_W_P schreef:Ik volg ook. Ik hoop dat voor je dat het het een merrie veulen wordt. Ik gok palomino merrie, geboren op 2 februari
Wil je het aanpassen naar 2 maart voor mij?
! Zapje schreef:Wat leuk, ik ga ook volgen. Heb recent een welsh NWR merrie gekocht, familie van jou pony (mv Heitraks Marvin/mm Orchard Perestrojka).
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat ie ballen heeft.
Maar verder is hij werkelijk alles wat ik wilde fokken! Ik heb al best wat vraag gehad, maar m’n grote vriend gaat nergens heen. Die hoort bij mij.