Als het een echte Tobiano is én een Roan kan dat ook niet; die kunnen ook niet samen in één paard.... of het moet een Chimera zijn en die zijn behoorlijk zeldzaam.
Ibbel
Geplaatst: Gisteren, 13:00
DubbelFun schreef:
Als het een echte Tobiano is én een Roan kan dat ook niet; die kunnen ook niet samen in één paard.... of het moet een Chimera zijn en die zijn behoorlijk zeldzaam.
Hoezo?
Kabayo
Geplaatst: Gisteren, 13:02
DubbelFun schreef:
Helemaal niet relevant en ik kan je niet helpen met je vraag, maar is dit 'Balou'?
Jorex
Geplaatst: Gisteren, 22:46
Ik denk dat dit wel een roan is, maar dan gewoon niet veranderlijk.
Ik ben het niet met ibbel eens dat stekelharigheid altijd constant is. Mijn pony's zijn extreem stekelharig in de winter maar hun zomervacht is gewoon effen. En vanaf juni zie ik dus steeds meer witte haren verschijnen ineens. Tot op het punt dat mensen twijfelen of Alex (nu 18 en dus in de winter bijna wit op zijn kont) niet Appaloosa heeft. Maar het zijn raszuivere Shetlands dus die mogelijkheid qua genen hebben ze niet.
TinkerTreas
Geplaatst door de TopicStarter: Vandaag, 00:29
Mar_jolijn schreef:
Helemaal niet relevant en ik kan je niet helpen met je vraag, maar is dit 'Balou'?