Hengstenkeuze Riant x Ferro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Hengstenkeuze Riant x Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 19:57

Sarai vind ik zeker ook geen slechte keuze. Heb je Secret en For Romance erin.

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-25 20:24

Ja ik zit er net naar te kijken inderdaad. Vind hem vanaf dag één al geweldig alleen nog geen nakomelingen onder het zadel dus daarom on hold gezet voor mijn andere merries maar wellicht voor Wezz wel wat. Hij is ook niet klein maar geen idee wat hij fokt natuurlijk. Ik zal Peter eens bellen en advies vragen. Ik werk ook graag met hun samen want is een fijne hengstenhouder.

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 21:10

Zou ik wel aandurven, jonge hengst.

Je weet hoe de merrie fokt en in zo'n geval zou ik er zeker voor kiezen om samen te werken met een fijne, meedenkende hengstenhouder. Dan heb je daar achteraf nooit twijfels over.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 21:17

parnassia schreef:
Zou ik wel aandurven, jonge hengst.

Je weet hoe de merrie fokt en in zo'n geval zou ik er zeker voor kiezen om samen te werken met een fijne, meedenkende hengstenhouder. Dan heb je daar achteraf nooit twijfels over.

Dat is mijn idee ook. Sperma vaak ook veel beter. En die hengstenhouder heeft er ook belang bij.

Bucephalus

Re: Hengstenkeuze Riant x Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 08:27

Met de merrie is niets mis, ik ken haar toevallig en de vorige eigenaar is een vriendin van mij. Ze is met pijn in het hart weggegaan en de merrie is steeds heel goed gemanaged. Je moet gewoon geduld en geluk hebben. Het is een super fijn dier!