Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Hallo iedereen,
Ik kreeg een berichtje van Kabayo in het oude topic van Rumour Has It mijn mini x kwpn kruising.
Ik volg Rum nog steeds en ben er ook echt trots op. Hij is 1.37 of 1.38 groot geworden. Hij is bij een grote springpaarden fokker terecht gekomen en liep daar met een meisje in het M springen en meerdere malen kampioen geworden. Nu is hij met een ander meisje overnieuw begonnen en is het een geweldige leerpony.
Zijn moeder is mijn kwpner van 1.63 en zijn vader een NMPRS van 96cm.
[ Afbeelding ]
Marigold schreef:@binau, helemaal offtopic dat weet ik maar wat zit er om de kroonranden/boven de hoeven van de voorvoeten van jou paard/pony op de middelste foto?
fjordjes schreef:Marigold schreef:@binau, helemaal offtopic dat weet ik maar wat zit er om de kroonranden/boven de hoeven van de voorvoeten van jou paard/pony op de middelste foto?
Dat zijn gewoon springschoenen, dat wat je ziet op de kroonranden is bont maar nagenoeg dezelfde kleur als het paard zelf. Als je goed kijkt zie dat de hoeven lichtgrijs zijn, dat is de buitenkant van de springschoenen