Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chica12 schreef:Muronia schreef:Die buik en de pleeborstel zien er voor mij behoorlijk hoogdrachtig uit. Hoe is haar uier?
Zo ziet de uier er nu uit:
[ Afbeelding ]
Chica12 schreef:Muronia schreef:Die buik en de pleeborstel zien er voor mij behoorlijk hoogdrachtig uit. Hoe is haar uier?
Zo ziet de uier er nu uit:
[ Afbeelding ]
AstridJ schreef:Wat Muronia zegt inderdaad, ik denk ook dat ze in de laatste 2-3 weken zit aan de uier te zien. Maar dan nog kan het ook morgen komen! Wat dat betreft kan je er niets van zeggen, ook niet als de dierenarts scant. Merries zijn echt onvoorspelbaar. Soms bevallen ze volgens het boekje met een volle uier en andere bevallen zonder voortekenen met een halve uier. Ik zou haar in ieder geval goed in de gaten houden en alvast een camera erop zetten als dat kan.
AstridJ schreef:Ah top!
Je kan nog ook PH strips proberen. Die geven ook geen 100% zekerheid maar vaak toch best een goede indicatie. Zodra de melk meer naar biest gaat daalt de PH waarde.
corinadrenth schreef:Op zand is niet zo ramp hoor maar heb je geen stal? . Ik denk dat dit niet zo lang meer gaat duren.
Chica12 schreef:corinadrenth schreef:Op zand is niet zo ramp hoor maar heb je geen stal? . Ik denk dat dit niet zo lang meer gaat duren.
Ze staan bij ons 24/7 buiten. Ze heeft ook nog nooit in een stal gestaan.
Ze heeft wel een schuilstal met wit zand