Prachtige Dice! Het is jullie zo gegund na alle spanning. Een heerlijk en mooi veulen aan de voet van Vicky. Hoop dat jullie hem kunnen houden in de toekomst, hij is echt een 'speciaaltje'
Ik heb net als half bokt meegeleefd en ik denk zo maar eens dat als hij meedoet aan de bokt veulenverkiezing de dobbelsteen ook de goede kant op rolt. Wat een plaatje
jammes
Geplaatst: 02-06-25 13:58
Nogmaals gefeliciteerd met deze prachtige jongen. Heel blij voor jullie dat t goed is afgelopen. Ik kruip weer onder m’n steen en ga weer volgen.
Na alle spanning en stress is dit wel even genieten. Het is een plaatje geworden! En een mooie passende naam.
MarliesR
Geplaatst: 02-06-25 14:17
Wat een opluchting zeg en dan ook nog zo'n plaatje van een veulen, enorm gefeliciteerd!
Percy
Geplaatst: 02-06-25 14:28
Ook hier maar even een reactie. Wat is bruin toch een prachtige kleur. Ik ben zo blij voor jullie, hopelijk kan je hem houden na zo in spanning gezeten te hebben. Hij is echt mooi en al flink aan de maat. Goed gedaan Vicky!
Ik snap nou waarom Vicky de tijd nam. Ze wilde er zeker van zijn dat het jullie duidelijk was dat het geen lethal white veulen zou zijn en heeft dus nog wat kleur toegevoegd.
Karina
Geplaatst: 02-06-25 15:36
Het Grote Genieten is begonnen! Hij is zooo knap! Leuk tweespan zou het zijn, Dice en Vicky