Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarom wil ik 2x een uitstap doen. De bonte merrie is al gelukt. Nu een champagne merrie er bij hopelijk 

Dit was de 3e keer er op.

Ze is zo fijn. Hopelijk kunnen we dit jaar nog enkele wedstrijden meenemen. Weet niet of die online wedstrijden nog kan. Zal het even opzoeken

Maar ik heb bijvoorbeeld Qirante op de lijst staan die ik heel mooi vind en het is niet een standaard naam. Verder verklap ik niet teveel wat ik heb haha!

Leuk dat je volgt!

Kabayo schreef:Jaa!! Vandaag is mijn tweede merrie ook drachtig gescand! Dus kan ik een volgtopic openenDit is inmiddels mijn achtste volgtopic. Ik had een topic in: 2016 -2017 -2018 - 2019 - 2021 - 2022 - 2023 en 2024
Leuke gokjes, ik zet ze er bij
Ik heb vast ergens een fout gemaakt haha. Ik tel er onder tenminste 7 linkjes
Ik zet ze er bij
Ze bloeit ook helemaal op in de stal
Maar volgens mij is dat champagne op bruin ? En dat kan dan niet met een homozygoot zwarte moeder en een amber champagne hengst? Zilver heeft geen agouti. Ik heb geen idee. Dit is nieuw voor mij 
Dat zou wel jammer zijn. Al is het ook maar net hoe de zon valt. Vind hem wel erg mooi uitgroeien!
mooney schreef:Sable champagne is 'gewoon' champagne op donkerbruin, dus genetisch gezien is dat hetzelfde als amber champagne (want dat is ook bruin en champagne). Dat zit dus bij de kans van amber champagne in, want de hengst is heterozygoot voor agouti als ik zo naar je kleurkansen kijk.

Nu al haha!