Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roodvos schreef:Ziet eruit als een mooi veulen.
Maar het is toch geen verrassing? Je schrijft zelf dat de hengst van de buren was uitgebroken.
Dan laat je toch even je merrie controleren op (tweeling)dracht door de dierenarts?
Floress schreef:Oh jee, dus de kleur is mogelijk ook een verrassingDe bezetting in die weide wisselt nog wel eens dus dat zou ik moeten navragen.
Ze staat op de voorpagina![]()
Dank jullie wel!
Supertje schreef:Floress schreef:Oh jee, dus de kleur is mogelijk ook een verrassingDe bezetting in die weide wisselt nog wel eens dus dat zou ik moeten navragen.
Ze staat op de voorpagina![]()
Dank jullie wel!
Schimmels worden donkerder geboren dan niet-schimmel veulens, schimmels hebben een ‘volwassen’ kleur als veulen, en ik ben er eigenlijk wel heel erg zeker van dat dit een schimmel is.
Maakt het waarschijnlijk wel makkelijker om te bepalen wie de vader is, er zijn toch een stuk minder schimmels dan bruinen of vossen
janderegelaa schreef:Supertje schreef:
Schimmels worden donkerder geboren dan niet-schimmel veulens, schimmels hebben een ‘volwassen’ kleur als veulen, en ik ben er eigenlijk wel heel erg zeker van dat dit een schimmel is.
Maakt het waarschijnlijk wel makkelijker om te bepalen wie de vader is, er zijn toch een stuk minder schimmels dan bruinen of vossen
Ik weet niet hoe je aan die wijsheid komt maar dit is 100% geen schimmel. Heeft nu in elk geval geen enkel kenmerk van een schimmel. Het is gewoon een vos en die komen in allerlei tinten. Als ik zo naar de veulenvacht kijk dan gok ik op een donkere vos.