Dressuur hengst betrouwbaar karakter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Re: Dressuur hengst betrouwbaar karakter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:46

Ik heb ook een Wimphof met een topkarakter gehad

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:10

Ik heb een 5 jarige Just Wimphof. Herken inderdaad verschillende punten, hij is heel stoer en nieuwsgierig qua karakter, maar daarin ook snel en scherp. Kortom als hij iets ziet wat hij wil dan gaat hij er naar toe als hij de kans krijgt. Als hij wel een keer schrikt kan hij verrekte snel draaien.. iets minder prettig. Verder is hij klein van stuk en is het een laatbloeier, zou hem jonger schatten.. wel echt een paard waarbij ik de volgende rit verder kan waar we gestopt zijn, dat heb ik nog nooit zo meegemaakt. Ontzettend intelligent, soms een beetje te slim.. :+ Afbeelding
Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:30

Bij Mclaren hoor ik wisselende verhalen over de karakters van de nakomelingen, hengst zelf is braaf zat.

For Ferrero geeft fijne karakters en Vivaldi bloed, en out of the box kun je ook aan Next Romancier denken, Bon Bravour en zo zijn er nog wel meer. Het is wel handig om ook andere punten aan te geven waar een hengst aan moet voldoen.

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:32

wij hebben een mc laren en die is niet makkelijk dus hij geeft niet altijd rustige karakters

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:42

Ken veel fijne Vivaldi‘s…