Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Braampje schreef:Suzanne F. schreef:Ik zou een hengst zoeken met Flemmingh bloed niet te ver weg. Kan er zo snel niet eentje noemen op Krack na maar die zijn er vast wel.
Edit: dat valt toch nog niet mee want de meeste ggk hengsten met Flemmingh hebben Jazz erachter.
Misschien Bordeaux en dan een zoon zoals Le Formidable?
Wat denken jullie van Livius dan als Bordeaux zoon? Of zijn er dan beteren/fijnere in deze combinatie?
Ik zag dat le formidable alleen diepvries beschikbaar is namelijk.
_Zsazsa_ schreef:Le Formidable geeft snel weke ruggen en de karakters zijn ook zeker niet altijd even makkelijk. Die zou ik op een Jazz niet gauw zetten.
V-Power maait een beetje maar zou ik best durven kiezen. Ik ben zelf ook op zoek voor een Jazz merrie en probeer vrij bloed te zoeken maar makkelijk is dat niet.
Mocht je een bewezen brave hengst zoeken zou Desperado nog een keus kunnen zijn.
Elisa2 schreef:Livius fokt slecht, paarden komen model en beweging tekort. Le Formidable zou ik ook niet gebruiken..hij geeft nog wel meer onwenselijke dingen.
Braampje schreef:Elisa2 schreef:Livius fokt slecht, paarden komen model en beweging tekort. Le Formidable zou ik ook niet gebruiken..hij geeft nog wel meer onwenselijke dingen.
Oké dat moeten we inderdaad niet hebben, weke rug zou ik op haar geen goede combi vinden. Ze valt zelf ook iets weg na de schoft.
Wat is dan de gouden hengst hè, ik vind het een lastige zoektocht.
Ik houd inderdaad ook wel van hengsten met wat body, maar dit werd me niet echt aangeraden.
Als ik kijk naar wat ik persoonlijk mooi vindt is dat:
- vaderland
- extreme us
- Ferdeaux
Maar ik weet niet zo goed waar ik dan goed aan doe.
Braampje schreef:Powerbank had ik nog niet in het vizier, erg mooi paard spreekt me direct aan.. echter zit er vrij snel Jazz in de lijn en dat combineren lijkt me niet handig misschien.
Rome usb ga ik zaterdag naar kijken op de hengstenshow, die had ik al opgeschreven inderdaad.
Ik hoor van Extreme inderdaad meer dat hij niet altijd hele knappe hoofden geeft, niet het belangrijkste maar toch zonde.
Mauro turfhorst spreekt me zo op filmpje iets minder aan, maar zal eens verder zoeken.
Elisa2 schreef:Braampje schreef:Powerbank had ik nog niet in het vizier, erg mooi paard spreekt me direct aan.. echter zit er vrij snel Jazz in de lijn en dat combineren lijkt me niet handig misschien.
Rome usb ga ik zaterdag naar kijken op de hengstenshow, die had ik al opgeschreven inderdaad.
Ik hoor van Extreme inderdaad meer dat hij niet altijd hele knappe hoofden geeft, niet het belangrijkste maar toch zonde.
Mauro turfhorst spreekt me zo op filmpje iets minder aan, maar zal eens verder zoeken.
Dat kan inderdaad niet geheel voordelig zijn wat betreft karakter. Ik was zelf wel weg van Roubaix ter Selle. Ook een For Ferrero zoon maar die is nog niet KWPN ggk.