Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessix schreef:janderegelaa schreef:Ik zou het lekker zo laten. In het slechtste geval heb jij zometeen een paard zonder afstamming. Horsetelex was zeker in het begin echt niet accuraat. En het is een ruin dus echt niet zo spannend.
Dit inderdaad. Waarom alle moeite doen? Ik zou de chip wel laten controleren door je dierenarts als die toch een keer moet komen voor een enting bijvoorbeeld. Wel fijn als dat overeenkomt en je niet een keer voor verrassingen komt te staan bij een controle. Maar in het achterhalen van de afstamming zou ik geen moeite steken. Kost geld en moeite en wat levert het je op? Als het al te achterhalen valt, want je moet ook maar net wat terug kunnen vinden met DNA.
Gerrit1982 schreef:Ik was ook niet zo zeer van plan er iets mee te doen. Toen ik het paard kocht stond het paard al op horsetelex, niet alles was ingevuld. Dit heb ik later dus aangevuld, toen zag ik dat de moeder 2 veulens heeft uit 2017. Vond ik gek maar verder zo gelaten.
Gisteren zocht ik haar vader op, en viel het mij op dat hij van 2015 was. Het was een beetje een opsomming van en was benieuwd naar andere meningen.
Ik ben verder heel blij met mijn paard, het is een braaf paard met veel spring kwaliteit. Afstamming maakt verder weinig uit