Jaa vannacht lag ze al een paar keer helemaal plat, ze is het een beetje zat aan het worden.Mijn andere twee welshjes ga ik weer proberen terug te dekken de knoop is door gehakt
Vandaag 307 dagen, mevrouw is er goed zat van. Ze is ook niet zo gezellig naar ons meer.Deze week ga ik 2 andere merries scannen, de date voor hun is geregeld
Jaaa het begin is er Morgen zit ze op 310 dagen, vind met a welshjes vaak wel de grens dat ze veilig zitten Ken er wel wat die voor de 320 gezonde veulentjes kregen. Dus ik vind het een mijlpaal. Maar wie weet gaat ze wel dik over dragen
Mijn merrie houd van slapen Binnenkort het birth alarm klaar maken. Nieuw simkaartje is besteld Vandaag 310 dagen drachtig
Ja word leuk straks weer met birth alarm. Vorige jaar ook heel vaak extra buiten de alarmen gebeld dus begin maar niet te vroeg
Weinig te melden voor nu, mevrouw is lekker chagrijnig … binnenkort denk ik dat haar maar apart zet met nog 1.Ben benieuwd wat ze aan het bakken is
LaDonna75 schreef:Oh die neemt de tijd. Maar mei duurt nog wel even he Haha klopt maar vorige keer was ze qua aantal dagen al wel verder met haar uier ontwikkeling. Ach we gaan het zien. Misschien doet ze het deze dracht weer heel anders.
Janinevv schreef:Het is een bruine hengst Deze helemaal gemist maare, wat is dat nou voor een info ik wil een naam weten
Mevrouw vloog net over de kop en had zich bijna vast gerold. Dat deed ze ook vorige jaar en nacht erop was het veulen er. Ze is ook flinke plee borstel aan het maken. Nu geloof ik het niet dat ze nu al veulen krijgt, uier is nauwelijks vol en nog vroeg.