Succes vannacht!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze ligt niet echt meer comfortabel.                                                         

. Heb inmiddels al meermaals gedroomd dat ik de bevalling heb gemist en er opeens een vos veulen met druipkol naast stond die heeeeel stout was. Hoop dat dat geen voorteken is hahaha.

Lalladidoo schreef:Vosje met druipkol klinkt goed toch
 pien_2010 schreef:Heerlijk toch wakker worden en alles is goed gegaan. Ipv met toeters en bellen een veulen mee helpen geboren te worden. Ik zou er voor tekenen.
En vergis je niet. Lang geleden sliep mijn oom zelfs in de stal van zijn merrie, zo graag wilde hij het een keer meemaken. Mooi niet dis, want hij ging even een plasje doen en toen hij terug kwam lag het veulen er naast. Die merrie wilde echt geen poppen kijkers.
                                                         Lalladidoo schreef:Nee, dat stoute moet je niet hebben nee. Ik hoop dat ze niet stiekem bevalt
 terwijl mijn vriend een normaal ritme behoudt en we elkaar dus goed afwisselen.