marrie1999 schreef:Ga je de aspc veulens aanhouden of komen ze ook in de verkoop? Heel anders dan de andere die je hebt.
(Ja volgend want wil heel graag een 2025 veulen)
Er zal (helaas voor ons) ook iets verkocht moeten gaan worden…
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Thami schreef:Ooh heerlijk om te volgen, wat een knappe combinaties!
Zijn het allemaal ervaren moeders?
De meeste gelukkig wel![]()
Alleen Lyria heeft nog nooit een veulentje gehad.
linda2008 schreef:Laureas schreef:Wat een project! 20 veulens, dat is echt niet niks, maar het klinkt ook wel als een hele gave uitdaging . Het lijkt erop dat jullie er goed op voorbereid zijn met de camera's en het birthalarm, dus dat is alvast een slimme zet .![]()
Zo'n groot aantal is natuurlijk wel wat om in de gaten te houden, en ik kan me voorstellen dat het je af en toe wat zorgen zal geven , vooral als alles tegelijk komt. Zelf verwacht ik 5 veulens uit mijn Amerikaanse minipaarden, die iets kleiner van formaat zijn , maar ik weet dat het ook bij zo'n aantal altijd een uitdaging is om alles goed in de gaten te houden.
Hoe dan ook, veel succes! Het lijkt me echt een heel bijzonder jaar voor jullie!
Het is een beetje uit de hand gelopen zullen we maar zeggenleuk als je dezelfde hobby hebt thuis, maar dat zorgde hier ook voor een kudde die in no time 2x zo groot werd
en je wil allebei altijd net andere pony’s aanhouden dus we hebben de grootte van de hobby inmiddels maar gewoon geaccepteerd
![]()
5 is een heel mooi aantal! Heb je ook een volgtopic?
linda2008 schreef:Happinez schreef:Spannend , Ben heel benieuwd naar Juup dr kind
Dan heb jij geluk, want die mag aftrappen![]()
linda2008 schreef:kiki1976 schreef:Haha ja dat kan ook nog idd.
Nee hier 2x placentitus en niks hars, melk bevallen.... nu gewoon anderhalve week mee rondlopen toen. En pas bevallen met 353
He bahhopelijk zijn alle dragende merries dit jaar goed gezind met hun baasjes
Happinez schreef:Laat haar dit keer maar wat langer lopen, het is nog zo koud voor een kind in febr.
Ieder geval veel succes de komende periode, dat word een pittige tijd.
Niet alleen alle bevallingen maar ook de keuzes straks wie er blijft en wie niet.