Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Op dat filmpje is het indd een beetje een slome achter. Op latere filmpjes van afgelopen jaar vind ik hem wel beter lopen. Wel gewonnen aan kracht.
Er is te veel keus. Aan de ene kant denk ik dat ik ook wat commercieel moet denken omdat ze eventueel wel verkocht mag worden van het voorjaar/zomer. Hoeft niet weg, maar mag wel.
Dit omdat ik ook leuke jonge paarden heb staan van Le Formidable en Fynch Hatton die ik toch ook wel graag wil houden. Maar ik wil eigenlijk terug naar max. 5 paarden. Dus ik moet keuzes maken.
Ik vind de merrie wel echt scherp/temperament hebben dus wil geen lastige of scherpe hengst erop hebben.
janderegelaa schreef:_Zsazsa_ schreef:Op dat filmpje is het indd een beetje een slome achter. Op latere filmpjes van afgelopen jaar vind ik hem wel beter lopen. Wel gewonnen aan kracht.
Er is te veel keus. Aan de ene kant denk ik dat ik ook wat commercieel moet denken omdat ze eventueel wel verkocht mag worden van het voorjaar/zomer. Hoeft niet weg, maar mag wel.
Dit omdat ik ook leuke jonge paarden heb staan van Le Formidable en Fynch Hatton die ik toch ook wel graag wil houden. Maar ik wil eigenlijk terug naar max. 5 paarden. Dus ik moet keuzes maken.
Ik vind de merrie wel echt scherp/temperament hebben dus wil geen lastige of scherpe hengst erop hebben.
Gewoon niet dekken is ook een keuze.
Phonix schreef:Als je commercieel wilt en ook eentje med goede instelling dan zou ik voor McLaren gaan. Ik ben zelf voor Succession gegaan daardoor, maar weet niet of die hierop zou passen.