Popstra schreef:Frozen partners in Duitsland verkoop zaad van zowel Amerikaanse als Europese reining hengsten maar dat dekgeld is al snel een paar duizend dollar/euro
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brittneyx schreef:Ik zou nu al hengsten uitkiezen en bellen met de eigenaren en vragen hoe ze te werk gaan! Wij hebben goeie ervaringen met ND Spooks Shaggy Gun van Sevke hier op bokt. Veulen moet nog geboren worden maar het denkproces en contact met hun om sperma te bestellen ging heel makkelijk!
Popstra schreef:Er lopen momenteel enorm veel Colonel Shining Guns in de NRHA futurity finals in de States.
Zowel bij de non pros als de open.
Die is al wat jaartjes erg populair en geeft leuke nakomelingen die het in de sport goed doen. Ook hier in Europa.
Ik heb de hengst zelf een aantal keren mee gemaakt en dat is een heel lief, rustig karakter.
Popstra schreef:Er lopen momenteel enorm veel Colonel Shining Guns in de NRHA futurity finals in de States.
Die is al wat jaartjes erg populair en geeft leuke nakomelingen die het in de sport goed doen. Ook hier in Europa.
Ik heb de hengst zelf een aantal keren mee gemaakt en dat is een heel lief, rustig karakter.
janderegelaa schreef:Popstra schreef:Er lopen momenteel enorm veel Colonel Shining Guns in de NRHA futurity finals in de States.
Is hij niet doof?
pipiepa schreef:Popstra schreef:Er lopen momenteel enorm veel Colonel Shining Guns in de NRHA futurity finals in de States.