Tinkermuts schreef:Jeetje, dat word een vroeg veulen, spannendOf heel laat! Als ie met sinterklaas geboren wordt noemen we hem black pete Nog geen veulen dus, wel weinig geslapen (ik dan) Edit denk dat we 5e niet halen;
Wouw Poosje, die staat echt op punt van bevallen. Sterkte met de eerste bevalling. Komt hopelijk snel.
pien_2010 schreef:Is dat de vader? Wat een mooi paard!Neen een volle broer van het veulen wat geboren gaat worden, als alles goed gaat natuurlijk!
Poosje81 schreef:pien_2010 schreef:Is dat de vader? Wat een mooi paard!Neen een volle broer van het veulen wat geboren gaat worden, als alles goed gaat natuurlijk!Veel belovend veulen dus. Gaaf!! Sterkte en ik duim voor je.
Super leuk om Gentle terug te zien. Ze stond bij ons op stal. Erg leuk en knap paard. Blij dat ze het zo goed heeft getroffen en ik ben heel benieuwd naar haar veulen. Succes met de laatste lootjes!
Niet lang meer, of beter gezegd helemaal niet meer. Zojuist om 22.02 geborenIk weet verder helemaal nog niets, ik zit in wachtruimte ziekenhuis omdat oudste ongeluk met auto heeft gehad en ik slecht bereik heb qua camera.
Och, alles gebeurt tegelijk!Hopelijk valt het mee met het ongeluk en toch ook gefeliciteerd met het veulen!
Gefeliciteerd . Wat een prachtig mannetje! Heeft ze het helemaal alleen gedaan of was er nog hulp? Hoe is het met je oudste?
xYaartje schreef:Gefeliciteerd . Wat een prachtig mannetje! Heeft ze het helemaal alleen gedaan of was er nog hulp? Hoe is het met je oudste?Vriendin van mij was er bij, dus die heeft geholpen waar nodig. Oudste is thuis! Gzd geen grote schade.
Cheytjuh schreef:Gefeliciteerd met jullie black pete Fijn dat alles goed gegaan lijkt, nu lekker genieten.Dat was voor de 5e geweest die naam Nu iets anders verzinnen. Maar goed, hij staat etc. Ik ga zo lekker bed in!