Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de kleine was ook heel druk in de buik. Ik zal dit nog proberen vast te leggen.

zoals ik haar ken. Een echt bloedgemaakt paard.

Nigrante wilt stiekem nog een beetje klieren. Aan halster pakken, hoofd op rug leggen van vriendin
daar heeft Rosa niet zo veel zin meer in. 

genieten om ze zo te zien.
dat was flink balen. Maar nu heb ik afgesproken dat ze van de week komt naar haar nieuwe/oude plekje. White Dream staat daar ook. Maken we gelijk van White Dream ook nog leuke kerst foto's.

helaas vandaag weer geen fotoshoot ivm het weer. Hopelijk kan het volgende week nog wel doorgaan.
zo bang dat ze dan helemaal ontploft.
ze zal er zelf niet echt last van hebben denk ik.

achter haar ribben was ze vaak beetje opgetrokken. Logisch als je zo weinig eet. Maar ze eet nu echt heel goed. Een goede beslissing geweest om haar te verhuizen. Geen duidelijke foto, maar wel te zien dat ze ronder is. Foto is van zaterdagavond 

ze worden huge!

ik maar denken dat alleen ruinen of hengsten zo klieren en spelen. Nou Nigrante kan er wat van. En met sis, perfecte combi. Rosa heeft daar niet zo veel zin meer in. Nigrante heeft wel een poging gedaan om op haar te springen
maar Rosa was dacht tabe

we zijn er nog niet. Maar ik heb er vertrouwen in. Dinsdag komt de osteopaat nog voor haar. Begin is gemaakt!