Oh da’s wel seieus lang wachten geweest zeg! dat lijkt me best stressvol geweest voor je. Fijn dat hij het zo goed doet nu, prachtig, nu heerlijk van genieten. Gefeliciteerd!!
Och jeetje wat een zorgen aan het begin, maar wat een knap mannetje, ik volg zeker mee
Tancreda4
Geplaatst: 27-07-24 11:55
Jeetje wat een mini! Zo lang in de buik van mama en toch zo klein. Nooit van zo'n dracht gehoord dus idd ergeerzaam. En wat een geluk dat ze hem zo'n tijd 'over' dragen heeft zodat hij wel een kans heeft nu. Spannend begin zo met je eerste veulen, maar wat een knapperd is het. Fijn dat hij nu goed gaat en hopelijk blijft dat zo gaan! Ik volg jullie graag hoe het verder met hem gaat
Ik las al mee in het dbt,maar wat een dapper klein jongetje is het . Echt een speciaaltje en wat fijn dat hij zo goed gaat.
Marigold
Geplaatst: 27-07-24 12:01
Wat leuk, een volgtopic! En wat fijn dat hij blijft!
Heel benieuwd hoe hij uitgroeit. Voor nu super om te zien hoe goed ie het doet, dankzij alle goede zorg voor hem! En wat een lieve merrie ook idd en ik dacht aan die oortjes al te zien dat er arabier achter zit. Love it.
Wat een klein dingske, die eerste foto dat hij onder mama staat, ach gut.
Dat het kind maar een grote sterke knul mag worden!
paars
Geplaatst: 27-07-24 17:34
tienus63 schreef:
Is het wat ze dan bij mensen noemen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Maar dat gaat bij mensen toch vrijwel altijd fout?
Nee, in dat geval zit het bevruchte eitje echt buiten de baarmoeder in de buikholte. Hier zat de kleine wel ín de baarmoeder alleen ingenesteld op een niet zo ‘handige’ plek. Had er nog nooit van gehoord. Goed van de DA dat hij al voorspelde dat het een kleintje zou zijn.