Goed nieuws gehad vandaag. Hij staat weer volledig bij zijn moeder Vandaag laatste antibiotica gehad en nu ook geen indikkers voor de mest. Als dit goed blijft gaan. Mag hij naar huis
Goed nieuws gehad vandaag. Hij staat weer volledig bij zijn moeder Vandaag laatste antibiotica gehad en nu ook geen indikkers voor de mest. Als dit goed blijft gaan. Mag hij naar huis
Bloed van Wonderboy was helaas niet goed. Hij is terug op de antibiotica ik ga morgen maar weer even langs. Nu begin ik me toch wel echt zorgen te maken.
Zijn maag is onderzocht, geen zweren. Hij had een wondje, maar ook daar geen ontsteking, hebben ze voor de zekerheid verbonden dat er niks naar binnen kan komen. Buik nog op echo gehad. Vanavond worden we weer terug gebeld. Waarschijnlijk over nog wat onderzoeken. Ik denk niet dat dit een positief iets is.... Ik mis ze nu ook echt wel. En wat een stres moet Nigrante allemaal ervaren. Arme mama
chanicha
Geplaatst: 19-07-24 10:19
Ach nee! Wat een zorgen zeg, hoop dat hij echt op gaat knappen Ik blijf duimen.
AnsoDM
Geplaatst: 19-07-24 10:20
ocharme voor zowel nigrante als voor wonderboy natuurlijk! Hopelijk vinden ze wat het is en kunnen ze hem beter maken!! Ik duim mee!!
Jeetje, wat een pech voor je knappe veulen, ik duim mee
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-24 14:46
Ik ben net bij Wonderboy geweest. Ik had gehoopt dat het wat positiever zou zijn. Maar ik heb er een slecht gevoel over. Vond hem niet fit. Wel is hij goed aangekomen. Hij lag steeds en wat zielige uitdrukking. Het is maandag afwachten hoe de bloedwaardes zijn. Als dit niet beter is.... Dan weet ik het niet meer
Nigrante heb ik even lekker gepoetst. Ze houdt zich zo braaf. Zo'n lief paard
Ik blijf duimen voor hem! Hoop zo dat hij er weer bovenop komt!
Al_Zawraa
Geplaatst: 20-07-24 17:21
Ach wat naar AM! Ik snap helemaal dat je er geen goed gevoel bij hebt.. Vooral omdat ze niet kunnen vinden waarom zijn bloed niet goed is en hij niet fit is. Hopelijk verbaasd hij iedereen weer en knapt hij toch snel op. Ik duim voor jullie! Dikke knuffel
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 20-07-24 17:23
Jeetje, wat een onzekerheid nog tot maandag Ik hoop dat hij alsnog snel de goede kant op gaat!
prompter
Geplaatst: 20-07-24 17:32
Ik duim mee voor hem, zo sneu als zo'n jonkie wat mankeert