Bedankt iedereen voor de lieve woorden
Wij zijn ook heel erg blij met hem!
Riviera87 schreef:Foto 8 omdat moeder en zoon elkaar echt spiegelen in beweging. Wel geconcentreerde blikken bij beiden

Kan je mooi zien van wie hij zijn oortjes heeft
LaPluche schreef:Een Fries is zwart....
Dit is een kruising.
Ben benieuwd hoe die uitgroeit.
'Champagne kleurige 50% Fries, 21,88% Arabier, 12,5% Rockymountain Horse, 12,5% Paso Peruano en nog wat % iets anders El Marengo fan de Leppedyk's eerste fotoshoot' paste helaas niet in de titel
Maar ik ben ook heel benieuwd hij is over een aantal jaar
Alenthe05 schreef:Ik kan niet kiezen.... Echt een mega leuk veulen!!
Ga je dr weer terugdekken? Proberen voor een merrie versie?
Dank je wel! Als het alleen aan mij ligt wel, alleen heb ik Bjoke samen in eigendom met mijn stiefvader. Voor deze keer mocht ik een uitstapje maken naar 'een bruine' (
) ipv volle Fries. Dit jaar laten we Bjoke sws bekomen, vorig jaar hebben we ook een heel leuk Fries merrie veulen van haar gekregen. 2025 staat Perry in Scandinavië, dus wie weet in 2026 als ik mijn stiefvader over kan halen. Ik zal iig hem dit topic laten lezen
BigOne schreef:Och jee, wanneer ik dertig jaar jonger was had ik direct de portemonnee getrokken, wat een leuk dier.
Hahah ik moest wel lachen om deze omschrijving
Mariett schreef:Wat is het een prachtig ventje Nynke

Was erg leuk om hem te ontmoeten en op de foto te zetten! Konden we maar een jaar of 3/4 in de toekomst kijken hè? Even spieken hoe hij eruit zou zien. Maar hij wordt vast prachtig!
Je hebt er weer super gave foto's van gemaakt