Mer1980 schreef:Oei wat heftig, voor veulens doe ik het meestal op mijn vinger en dan in de mond, maar dat is voor een volgende keer. Sterkte en ik hoop dat het met een sisser afloopt...
De reden waarom ik dit bewust met hem niet doe is omdat hij heel snel goed en slechte dingen leert. Dus als ik het nu zo doe, kan ik er de klok op gelijk zetten dat ik over een jaar geen spuit moet gebruiken.
Plus hij uit de hand eigenlijk niets echt meer aanneemt na een correctie voor bijten.
Equimax komt er bij mij gewoonweg niet meer in
Dan maar 2 losse spuiten of een ander merk. Blijkbaar staan ze daarom bekend dat die vergrendeling los komt.
senna21 schreef:Wat spannend en naar.
Hopelijk knapt hij snel op.
Sterkte.
Hij is stabiel, lijken er met een sisser van af te komen. Ookal zijn de eerste 36h nog niet voorbij
Hij heeft alleen iedereen daar al om zijn kleine hoefjes gewonden “zo erg kan hij toch niet zijn” “ach zo een braaf lief gemanierd doetje”
Was toevallig een arts bij die Harley ook mee behandeld heeft. En dat ook van Harley zei. Tot ze hem 6 weken later zagen voor wie hij werkelijk kan zijn (op de parking moeten sederen voor bijna 1000kg en binnen nog 2x moeten bijspuiten). Waarna ze first die veel nerveuzer toonde ook wouden sederen. Waarop ik zei dat ik mijn paarden ken, dat die geen sedatie nodig had.
Dus die arts die daarbij was heel droog “when she says he’s the reincarnation of the devil ? I believe her. Good luck lady’s when he’s feeling better”