Luckystory schreef:Ik denk dat ElCid eerder in het algemeen sprak en niet zozeer over jouw specifieke situatie.
De info die ze meegeeft, is wel correct.
Inderdaad, blijkbaar is iedere vorm van informatie die mensen niet aanspreekt meteen "azijnpissen" ???????????? Merkwaardig op zijn zachtst gezegd.
Het was inderdaad algemene informatie omdat er daar over gepraat werd en het niet duidelijk was of iedereen wist hoe de vork in de steel zit.
Overigens maakt het in geval van "niet-opgenomen in het Livro des Adultos van de merrie" helemaal niets uit welke hengst de vader is als de moeder niet goedgekeurd is.
Ik snap dat het niet om het geld gaat en dat het doel is om een goed paard te fokken en dat het de bedoeling is om die zelf aan te houden en dat er interesse is.........maar plannen en het leven kunnen nu eenmaal veranderen. Een "gewaarschuwd" mens telt voor 2, denk ik dan maar.
Zoals ik ook schreef wordt de merrie zeer waarschijnlijk wel goedgekeurd, als ik zo de foto's zie, maar je hebt nooit de 100% garantie.
Veel succes met de fokkerij, ik zal me er verder niet meer mee bemoeien als informatie niet op prijs wordt gesteld...............