Nakomelingen Painted Black

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:29

Dit veulen vind ik niet zo verkeerd. Mooie schouder, maar ook een mooie hals met een mooie nek.
Ik vind het veulen er nog wel wat iel uitzien.
Je kunt paarden eigenlijk niet vanaf foto's beoordelen.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:37

Ik vind het veulen wel aardig om te zien. Maar hoe oud is dit veulen? Ik vind hem nog wat iel..

Ben benieuwd naar de rest van de nakomelingen van PB.. Ben benieuwd wat het KWPN gaat doen.....

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:06

En inderdaad op www.anky.nl staat:

Painted Black naar verrichtingsonderzoek

Binnenkort zal Painted Black zich vervoegen bij de hengsten die al waren aangewezen voor het verrichtingsonderzoek. Afgelopen weekend moesten namelijk zijn veulens worden getoond en op grond van het oordeel over deze uniforme collectie veulens mag Painted Black zich gaan bewijzen tijdens het verrichtingsonderzoek.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:11

Pipo schreef:
Rinske,

Afgelopen weekend heeft de herkeuringscommissie de nakomelingen van PB bekeken. Die moest hij laten zien voor hij naar Ermelo mag weet je nog Haha!

Dus ik bedoelde of iemand al weet of hij naar Ermelo mag!

Sorry Bloos Verkeerd gelezen Haha!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:12

Tiffy schreef:
En inderdaad op www.anky.nl staat:

Painted Black naar verrichtingsonderzoek

Binnenkort zal Painted Black zich vervoegen bij de hengsten die al waren aangewezen voor het verrichtingsonderzoek. Afgelopen weekend moesten namelijk zijn veulens worden getoond en op grond van het oordeel over deze uniforme collectie veulens mag Painted Black zich gaan bewijzen tijdens het verrichtingsonderzoek.

Dus het komt allemaal goed. Haha!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:15

ceasario schreef:

We hebben Arie nog

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:16

Wouter24"]
[quote="ceasario schreef:

We hebben Arie nog
[/quote]

Wanneer dan?

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:19

correct me if i am wrong, maar die beslist toch na de voorjaarstest?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:21

Wouter24 schreef:
correct me if i am wrong, maar die beslist toch na de voorjaarstest?

Dat zal toch maar gewoon een formaliteit zijn.
Als het anders wordt, denk ik dat dan de pleures uitbreekt.

Gurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 01:06

gomir schreef:
PB door naar Ermelo....(dat is imo bijna hetzelfde als stamboekopname bij deze hengst)

Ik moet nog zien hoe dat afloopt. Denk dat hij heel veel merrie's gaat krijgen die totaal niet passen

De fokker beslist uiteindelijk. Kan me wel vinden in de besluitvorming.

Had hem in Ermelo al direct een kans gegund maar dat is oud nieuws dat heb ik reeds eerder gemeld.

Ben wel benieuwd hoe ie zich onder de gastruiter(s) laat bewerken en of dat dat nog invloed heeft op het totaalbeeld.

We wachten gestaag af.

Gurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 01:08

Hoe is het afgelopen met Montreal daar ben ik eigenlijk zeker zo benieuwd naar. Ik neem aan dat KWPN ook mee leest dus graag reactie.

MissPPP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:58

KWPN
10-03-2004: Painted Black definitief aangewezen voor het verrichtingsonderzoek

Tijdens de herkeuring op vrijdag 20 februari jl. werd de hengst Painted Black (cat.nr. 757) (Gribaldi x Ferro) aangewezen voor het verrichtingsonderzoek onder voorbehoud van het tonen van nakomelingen. De eigenaar heeft tien jaarlingen zelf geselecteerd, welke zijn beoordeeld door de herkeuringscommissie op 6 maart jongstleden.
De herkeuringscommissie heeft besloten de hengst Painted Black definitief aan te wijzen voor het verrichtingsonderzoek dat op 15 maart 2004 aanvangt.

(KWPN Persbericht, overname toegestaan)

En hier inderdaad ook het officiele nieuwsbericht van de kwpn site!

MissPPP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:59

Maar over Montreal staat er helemaal niks....

Dus als iemand iets weet??

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:58

ik wou even melden dat ik het zwaar banket stavig vind over dat sommigen painted black een e pony vinden, waar baseren jullie dat op??????. De meeste hengsten zijn niet veel groter dan hem en als jullie niet veel verstand van hengsten hebben moeten jullie daar ook niet over praten ik ga ook niet over dingen praten waar ik geen verstand van heb. Van dit advies kunnen velen hier nog wat van leren want sommigen mensen zijn denk ik een beetje te zelfverzekerd en gaan dan dingen zeggen waar ze niks vanaf weten. Ik wou even zeggen dat ik vind dat pb wel door mag naar ermelo omdat hij zichzelf wel duidelijk heeft bewezen in de sport en dan kunnen jullie nu wel zeggen dat zijn nakomelingen nog zich zelf nog moeten bewijzen maar dat kunnen we ook zeggen van de hengsten die nu in ermelo staan. Er zijn ook genoeg hengsten die zonder een bekende moederlijn toch nog heel succesvol als dekhengst zijn. Maar een gezegde staat vast op deze site DE BESTE STUUR LUI STAAN AAN WAL de meesten van wie ik het profiel heb gezien slaat nergens op en de foto s ook niet maar ja een foto zegt niks en dan gaan jullie ordelen over een veulen op de foto als jullie echt zo diepgaand zijn hoop ik ooit nog eens iets over jullie te lezen ergens, anky en painted black hebben hun eigen al bewezen nu jullie nog

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 20:59

trouwens dit is niet roxie zelf die het verhaal heeft getikt maar iemand van haar stal maar ik wou even een keer reageren dus begin nu niet tegen roxie, schrijf maar dat het voor die ander bedoeld is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:04

roxie schreef:
ik wou even melden dat ik het zwaar banket stavig vind over dat sommigen painted black een e pony vinden, waar baseren jullie dat op??????. De meeste hengsten zijn niet veel groter dan hem en als jullie niet veel verstand van hengsten hebben moeten jullie daar ook niet over praten ik ga ook niet over dingen praten waar ik geen verstand van heb. Van dit advies kunnen velen hier nog wat van leren want sommigen mensen zijn denk ik een beetje te zelfverzekerd en gaan dan dingen zeggen waar ze niks vanaf weten. Ik wou even zeggen dat ik vind dat pb wel door mag naar ermelo omdat hij zichzelf wel duidelijk heeft bewezen in de sport en dan kunnen jullie nu wel zeggen dat zijn nakomelingen nog zich zelf nog moeten bewijzen maar dat kunnen we ook zeggen van de hengsten die nu in ermelo staan. Er zijn ook genoeg hengsten die zonder een bekende moederlijn toch nog heel succesvol als dekhengst zijn. Maar een gezegde staat vast op deze site DE BESTE STUUR LUI STAAN AAN WAL de meesten van wie ik het profiel heb gezien slaat nergens op en de foto s ook niet maar ja een foto zegt niks en dan gaan jullie ordelen over een veulen op de foto als jullie echt zo diepgaand zijn hoop ik ooit nog eens iets over jullie te lezen ergens, anky en painted black hebben hun eigen al bewezen nu jullie nog

1. Wat vind jij dat PB bewezen heeft in de sport op Verden na?
2. Noem eens een hengst uit een onbekende moederlijn die heel veel goede dingen heeft toegevoegd aan de fokkerij
3. Anky word niet ter sprake gebracht hier, dus haar prestaties hebben neits met de prestaties van PB te maken.
4. Ook anderen mogen een mening hebben net als jij, en sommige van ons vind dat Pb wat ponyachtig aan doet.

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:12

1 domme vraag!!!! hij heeft alle laatste hengsten competities gewonnen op de finale na omdat ie daar niet bij mocht zijn

2. Het zijn er inderdaad niet veel ik kan je morgen precies de hengsten noemen met afstammeling en info erbij ga ik nu niet doen trouwens bij de laatste hengstenkeuring mocht er eentje door met een minder sterke moederlijn kun je na kijken als je wil

3. De meeste sportprestaties die hij geleverd heeft waren onder anky en een paar onder hans peter minderhoud

4. Zeg mij dan eens wat er zo pony aan is, hij beweegt niet als een pony als die loopt is die ook niet zo klein als een pony, en als je een eigen mening hebt, is niet erg, maar onderbouw hem dan ook sterk en niet met onzin ........................ die de rest klakkeloos na begint te praten ( over 2 kampen gesproken) by the way dit is niet roxie maar iemand die onder haar naam reageert.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:16

roxie schreef:
1 domme vraag!!!! hij heeft alle laatste hengsten competities gewonnen op de finale na omdat ie daar niet bij mocht zijn

2. Het zijn er inderdaad niet veel ik kan je morgen precies de hengsten noemen met afstammeling en info erbij ga ik nu niet doen trouwens bij de laatste hengstenkeuring mocht er eentje door met een minder sterke moederlijn kun je na kijken als je wil

3. De meeste sportprestaties die hij geleverd heeft waren onder anky en een paar onder hans peter minderhoud

4. Zeg mij dan eens wat er zo pony aan is, hij beweegt niet als een pony als die loopt is die ook niet zo klein als een pony, en als je een eigen mening hebt, is niet erg, maar onderbouw hem dan ook sterk en niet met onzin ........................ die de rest klakkeloos na begint te praten ( over 2 kampen gesproken) by the way dit is niet roxie maar iemand die onder haar naam reageert.

Volgens mij kan je hier héél makkelijk zelf een account aanmaken, .

Ik ben het niet met je eens, maar dit onderwerp hebben wij al uitgebreid besproken op Bokt (incl. argumentatie etc). Zoek maar even via de zoekmachine.

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:20

Dit bedoel ik dus dit gebeurd hier op meerdere onderwerpen je zegt a en er komt geen b je zegt ik ben het niet met je eens zeg dan ook eens waarom niet. wat heb ik hier nou aan dit hoef je me niet te melden dat je het niet met me eens ben dit kun je denken maar als je me zegt waarom je het niet met me eens bent, dan wordt het pas interessant om te lezen en niet alleen voor mij, maar ook voor de anderen. En dan voer je een discussie want dat is de opzet van deze site geloof ik, als ik het tenminste goed begrijp.
Laatst bijgewerkt door roxie op 10-03-04 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:22

roxie"]
1 domme vraag!!!! hij heeft alle laatste hengsten competities gewonnen op de finale na omdat ie daar niet bij mocht zijn.
[/quote]
Geen enkele vraag is dom! Laten we dat even voorop stellen.
Z dressuur voor een 7 jarig volgens zeggen zeer talentvol paard vind ik niet een grote prestatie

[quote="roxie"]
12. Het zijn er inderdaad niet veel ik kan je morgen precies de hengsten noemen met afstammeling en info erbij ga ik nu niet doen trouwens bij de laatste hengstenkeuring mocht er eentje door met een minder sterke moederlijn kun je na kijken als je wil.
[/quote]
Die hengst is nog geen bewezen hengst, sterker nog hij is nog niet goedgekeurd. Je bedoelt neem ik aan de Sunny Boy x Aktion die in de 4de generatie onbekend is?

[quote="roxie schreef:
13. De meeste sportprestaties die hij geleverd heeft waren onder anky en een paar onder hans peter minderhoud.
Klopt, maar een sportprestatie maakt hem geen dekhengst.

[/quote]
Jammer dat je je niet even registreert onder je eigen naam.

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:29

7 jaar en z dresuur als je het goed bijhoud had je kunnen weten dat we hem van het voorjaar of de zomer in de prix st georges kunnen verwachten en dat hij de begin pasjes van de piaffe al heeeeel goed aan pakt dus........... noem het maar niks en een bevestigde z/zz proef lopen is nog een hele prestatie hoor niet veel doen het haar na en ik ga me zeker deze week registreren want wil hier wel met jullie op door gaan. (Er zijn trouwens genoeg dekhengsten die helemaal niet in de sport hebben gepresteerd of uberhaupt al in de sport zijn uitgebracht)

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:30

als jullie painted black een e pony vinden, vinden jullie rubiquil zeker een welshje-A Tong uitsteken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:32

roxie schreef:
7 jaar en z dresuur als je het goed bijhoud had je kunnen weten dat we hem van het voorjaar of de zomer in de prix st georges kunnen verwachten en dat hij de begin pasjes van de piaffe al heeeeel goed aan pakt dus........... noem het maar niks en een bevestigde z/zz proef lopen is nog een hele prestatie hoor niet veel doen het haar na en ik ga me zeker deze week registreren want wil hier wel met jullie op door gaan. (Er zijn trouwens genoeg dekhengsten die helemaal niet in de sport hebben gepresteerd of uberhaupt al in de sport zijn uitgebracht)

Dus dan is het helemaal niet vreemd dat hij de hengstenkompetitie op Z nivo gewonnen heeft. Want daar hadden we het over he

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:34

Ik hoop dat het gros van zijn kinderen ook van die prachtige zwarte hengsten met zo'n heerlijke onbewerkelijke zweefdraf worden!!! Kwijl

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:38

Missouri schreef:
Ik hoop dat het gros van zijn kinderen ook van die prachtige zwarte hengsten met zo'n heerlijke onbewerkelijke zweefdraf worden!!! Kwijl

Hahahah Lips are sealed Haha! Haha! Haha!