Twee kampen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:06

Inhoudelijk komt het er in mijn ogen op neer dat Anna42 beweerd dat alle prestaties bij sportpaarden voortkomen uit de Shagya-arabische genen van hun voorouders (generaties terug) en dat de inbreng van engels volbloed zeer onwenselijk is, er is een groep die zich hierin kunnen vinden en een groep die daar vraagtekens bij plaatst.
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 07-03-04 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:07

Ik begrijp nu al niet meer waar het over gaat.
Wie jokt er?
Natuurlijk mag het andere kamp (ik word weer bij een kamp gezet joepie) ook.
Ik zal mijn mond houden tot ik e.e.a. weer begrijp.

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:07

Ik weet helemaal niet tot welk kamp ik behoor, bweeeeeeeeh.

In een discussie zijn er altijd 2 partijen. Vroeger was er 1 KWPN partij en enkele anderen die meteen de kop werden ingedrukt als ze hun mond opendeden over iets anders dan KWPN.
Nu zijn er ook wat meer genuanceerde meningen, met mensen die in meer rassen en visies geïnteresseerd zijn. Dat is alleen een goeie ontwikkeling te noemen. Je hoeft je niet blind te staren op 1 mening, neem mee wat je wil meenemen van wat overal beweerd wordt.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:09

sarabande schreef:
Ik zou heel graag willen weten waar die agressie uit Drenthe op gestoeld is. Om de haverklap wordt ik persoonlijk aangevallen en ik zou niet weten waarom.

Sarabande wat ben jij een schijnheilig mens, alle ellende is voortgekomen uit die vieze PB"s die je altijd stuurde en die heb ik ze hier laten lezen. Joostvangestel heeft deze ook ontvangen maar heeft er ook weinig aan gedaan. Dat is ook de reden dat ik nog maar weinig op FA post. Je moet wel eerlijk blijven jongedame!!!!!

En waar ik me bij jou aan erger, dat jij altijd schopknechtjes gebruikt. Een bewijs van een van jouw schopknechtjes heb ik via PB naar Bart van B gestuurd maar die nam het voor kennis aan maar deed er ook niets aan. (Overigens op mijn verzoek om maar geen oude koeien uit de sloot te halen)
Laatst bijgewerkt door greetje op 07-03-04 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:11

Samsam schreef:
Inhoudelijk komt het er in mijn ogen op neer dat Anna42 beweerd dat alle prestaties bij sportpaarden voortkomen uit de Shagya-arabische genen van hun voorouders (generaties terug) en dat de inbreng van engels volbloed zeer onwenselijk is, er is een groep die zich hierin kunnen vinden en een groep die daar vraagtekens bij plaatst.

Ik denk dat er iets meer inhoud inzit Samsam.
Maar als iemand zou beweren dat de bomen ook zoogdieren zijn, lig je daar dan van wakker? Ik niet. Lezen en er het zijne van denken
Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:12

Samsam schreef:

De manier waarop alleen de vraagtekens worden gezet is gerust schofterig te noemen. Zeer smakeloos.

Verder begint iedereen hier ineens te reageren alsof ze allemaal brave huismoedertjes zijn. Laten we gewoon open kaart spelen en ga niet het onschuldige slachtoffer spelen.

Er zijn veel meer dan 2 kampen! Er is sinds een aantal jaren al gezeik hier op FA. Er worden pbs doorgestuurd, verdraaid, quotes worden bewerkt in pbs en daardoor laait het gezeik maar op en op!

Op evenementen gaan bokkers naar anderen toe om hun te waarschuwen voor de bokker waar ze mee zitten. Er word op en top gestookt en gedaan.

Maar nu het open en bloot besproken kan worden gaan we ineens braaf doen en zeggen dat er niets aan de hand is? Kom op zeg!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:16

Ik denk dat door ThePast03 en SamSam al heel goed omschreven is wat hier gaande is.

Het antwoord van Yootha op de vraag over de identiteit van ceasario is ook heel treffend voor de situatie die hier aanwezig is.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:20

Ik heb nog nooit iemand vuile PBtjes gestuurd en er ook nog geen ontvangen.
Dit kan dus niet het enige zijn wat er speelt, anders had ik er dus geen last van.
Volgens mij is het PB verhaal een op zich staand verhaal en heeft dat niets met het twee kampen verhaal te maken Verward

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:21

Als het er idd allemaal zo kinderachtig aan toe gaat zoals Pipo zegt, dan zegt dat erg veel over het gemiddelde bokt niveau.
F&A zegt nog steeds meer over mensen dan over paarden. Als dat zich ook doortrekt in het dagelijkse leven dan is dat een droevige zaak.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:21

ThePast03 schreef:
Ik heb nog nooit iemand vuile PBtjes gestuurd en er ook nog geen ontvangen.
Dit kan dus niet het enige zijn wat er speelt, anders had ik er dus geen last van.
Volgens mij is het PB verhaal een op zich staand verhaal en heeft dat niets met het twee kampen verhaal te maken Verward

Nou ThePast03 neem van mij maar aan dat die niet mis waren

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:22

Niet vatbaar voor publicatie dus Knipoog??

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:23

greetje schreef:
Nou [*olduser*] neem van mij maar aan dat die niet mis waren

Dat zal allemaal best maar kun je dat niet prive uitvechten en hier bij het onderwerp blijven?

En dan probeer ik nu ook nog de Crufts te volgen Haha!
(offtopic, sorry)

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:24

Ik wist niet eens wat af van 2 kampen Haha! Volg de posts van Anna42 nooit, want die zijn me te lang en dat evenwicht gemekker Haha!

Gezeik zul je altijd houden, tis en blijft ook een deel emotie. Jammer dat sommige mensen zich anoniem verschuilen achter hun Bokt-naam.

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:29

Anoniem zijn mag voor mijn part als je het netjes houdt. Internet is anoniem, wie controleert wie? Een profiel kan nog verzonnen zijn.
Anonimiteit gebruiken om mensen uit te kakken kan niet imo.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:31

ik ga eigenlijk mee in de bewoordingen van Pipo

een stukje eigen gevoel wil ik wel neerzetten
Al tijden lang reageer ik niet meer op FA, vanwege het gekat en gejammer over en weer. Ook ik heb in het verleden wat smakeloze pebees ontvangen. Dat was dus genoeg voor mij.

Dat fokkerij emotie is, is helemaal waar, maar waarom zo. Eerder al heb ik een topic geopend over het hoe en waarom het zo moet, heeft ook niets opgelost, jammer dus Ach gut

Ik pik uit de lappen tekst dat op wat ik denk bruikbaar is voor mij, punt uit, vind ook niet dat ik tot Kamp Anna of een ander kamp behoor, ook weer punt uit.

Discusieren doe ik dus niet meer, dan word je dus getrakteerd op onsmakelijke (smakeloze) pebees.

Bart ik ben bang, dat die 2 kampen nooit tot elkaar zullen komen Huilen

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:33

Citaat:
Anonimiteit gebruiken om mensen uit te kakken kan niet imo.

Dat bedoel ik eigenlijk Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:33

Geral: Tot elkaar komen is wellicht ook wat teveel gevraagd Lachen.

Wellicht gewoon wat meer inzicht en begrip voor elkaar.

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:35

PFFFFF, ik krijg zelfs geen PB's.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:36

greetje"]
[quote="sarabande schreef:
Ik zou heel graag willen weten waar die agressie uit Drenthe op gestoeld is. Om de haverklap wordt ik persoonlijk aangevallen en ik zou niet weten waarom.

Sarabande wat ben jij een schijnheilig mens, alle ellende is voortgekomen uit die vieze PB"s die je altijd stuurde en die heb ik ze hier laten lezen. Joostvangestel heeft deze ook ontvangen maar heeft er ook weinig aan gedaan. Dat is ook de reden dat ik nog maar weinig op FA post. Je moet wel eerlijk blijven jongedame!!!!!

En waar ik me bij jou aan erger, dat jij altijd schopknechtjes gebruikt. Een bewijs van een van jouw schopknechtjes heb ik via PB naar Bart van B gestuurd maar die nam het voor kennis aan maar deed er ook niets aan. (Overigens op mijn verzoek om maar geen oude koeien uit de sloot te halen)
[/quote]

pardon ik weet niet eens waar je het over hebt
Ik heb je ooit proberen uit te leggen wat er achter leugens van jullie school, daar wilde je niet naar luisteren
maar stuur me mijn pbs maar eens door wellicht werkt dat verheldernd

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:39

Joostvangestel heeft ze dus die mag ze op het forum plaatsen. De PB van het schopknechtje van Sarabande mag er ook op.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:40

Apple schreef:
Geral: Tot elkaar komen is wellicht ook wat teveel gevraagd Lachen.

Wellicht gewoon wat meer inzicht en begrip voor elkaar.

Apple, dat is de reden dat ik me niet meer in de discussies meng, dan weet ik zeker dat ik begrip en inzicht toon naar alle partijen Haha!
Oke, het is niet de manier, helemaal mee eens.

zie dit topic maar, hupsee ze gaan meteen slaan en hakken op elkaar Verward

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:42

greetje schreef:
Joostvangestel heeft ze dus die mag ze op het forum plaatsen. De PB van het schopknechtje van Sarabande mag er ook op.

Mensen die mij kennen weten dat ik recht door zee en eerlijk ben. Ik ken jullie niet wordt alleen hier van alles beschuldigd.
En wat de beschuldiging van Pipo betreft, ik heb aan een oude kennis, die heel duidelijk en hardop had aangegeven dat ze mij prive kent, gevraagd om geen privezaken aan Pipo te vertellen. Niet voor niets dus.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 21:49

Jeetje, wat een hoop oud zeer.

De inhoudelijke verschillen worden overigens nog steeds niet echt duidelijker. Of ja, behalve het bericht van SamSam maar later blijkt weer dat dat een wat te simplistische weergave is van de verschillen?

Even over het persoonlijke gemiep tussen onder andere Sarabande, Pipo en Greetje (en ik vergeet vast nog een hoop mensen Haha!). Wat is nou jullie uiteindelijke doel? De andere partij aan het huilen krijgen ofzo Verward Het gaat iig niet over je gelijk halen ofzo. Misschien ook een interessante vraag dus.

Ben iig nog steeds geinteresseerd in de inhoudelijke verschillen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:52

Volgens mij heb je hele andere uitspraken gedaan maar goed. Verder heb je je erg laten kennen omdat soort rare acties te doen. Slaat werkelijk nergens op!

De wereld draait niet om jou Sarabande, mensen leven niet om jou te kakken te zetten. Er is more to life dan alleen Sarabande. Al gedraag jij je altijd wel zo alsof dat wel is. Kom op zeg, grow up!

Ga niet nu ineens het onschuldige slachtoffertje spelen die altijd braaf en lief is en nooit liegt. Dat is gewoon niet zo!

Inderdaad wat Greetje al aangaf, de schopknechtjes. Ik kan mij nog goed heugen dat ik een aantal zeer onsmakelijke pbs ontving na een zeer leuk weekje hengstenkeuring. Daarin werd ik voor alles zo beetje uitgemaakt wat maar kon.

Gelukkig heb ik daar smakelijk om gelachen, want het bleek wel weer dat wederom het om mensen ging daar, en niet om paarden.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:53

Bart ik zit al jaren op Bokt maar heb nog nooit iemand voor leugenaar uitgemaakt, en ik wil zelf ook niet voor leugenaar uitgemaakt worden Boos! Het boek Sarabande is voor mij gesloten en ik zal ook niet meer op haar postings reageren.