Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarabande schreef:Ik zou heel graag willen weten waar die agressie uit Drenthe op gestoeld is. Om de haverklap wordt ik persoonlijk aangevallen en ik zou niet weten waarom.
Samsam schreef:Inhoudelijk komt het er in mijn ogen op neer dat Anna42 beweerd dat alle prestaties bij sportpaarden voortkomen uit de Shagya-arabische genen van hun voorouders (generaties terug) en dat de inbreng van engels volbloed zeer onwenselijk is, er is een groep die zich hierin kunnen vinden en een groep die daar vraagtekens bij plaatst.
Samsam schreef:Inhoudelijk komt het er in mijn ogen op neer dat Anna42 beweerd dat alle prestaties bij sportpaarden voortkomen uit de Shagya-arabische genen van hun voorouders (generaties terug) en dat de inbreng van engels volbloed zeer onwenselijk is, er is een groep die zich hierin kunnen vinden en een groep die daar vraagtekens bij plaatst.
ThePast03 schreef:Ik heb nog nooit iemand vuile PBtjes gestuurd en er ook nog geen ontvangen.
Dit kan dus niet het enige zijn wat er speelt, anders had ik er dus geen last van.
Volgens mij is het PB verhaal een op zich staand verhaal en heeft dat niets met het twee kampen verhaal te maken
greetje"]
[quote="sarabande schreef:Ik zou heel graag willen weten waar die agressie uit Drenthe op gestoeld is. Om de haverklap wordt ik persoonlijk aangevallen en ik zou niet weten waarom.
Apple schreef:Geral: Tot elkaar komen is wellicht ook wat teveel gevraagd.
Wellicht gewoon wat meer inzicht en begrip voor elkaar.
greetje schreef:Joostvangestel heeft ze dus die mag ze op het forum plaatsen. De PB van het schopknechtje van Sarabande mag er ook op.