CarS schreef:Is het geen pools import die werken ook vaak met brandmerk nummers/cijfers.
Deze brandmerken hebben volgens mij niets met een ras te maken(ik heb geweten wat het wel betekende maar ben het vergeten).
Jammer dat je dat niet meer weet!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patrice"]
Ik weet niet,heb toch mijn twijfels.
[/quote]
Ik vind hem er wel heel erg op lijken! hij heeft zo'n bouw. Hoe groot zijn die paarden?
[quote="anke84 schreef:Wat dacht je van AES stamboek, gaan alle paarden met papier in die niet bij het KWPN of zangersheide of een ander stamboek worden toegelaten.
patrice schreef:Het lijkt mij een Rus (heb zelf ook een Rus maar dan een koudbloed)en ik denk dat het een Russian Rysistaya is?
Hier een 2 voorbeeld plaatjes (het is een gokje hoor!)
Ik zou het voor de zekerheid nog even aan de vorige eigenaar vragen!
Ik zou het graag van je horen als het zo is!
Girl In The Mirror"]
[quote="patrice schreef:Het lijkt mij een Rus (heb zelf ook een Rus maar dan een koudbloed)en ik denk dat het een Russian Rysistaya is?
Hier een 2 voorbeeld plaatjes (het is een gokje hoor!)
Ik zou het voor de zekerheid nog even aan de vorige eigenaar vragen!
Ik zou het graag van je horen als het zo is!
RockyLover schreef:ja, ik vind dat hij daar ook wel wat weg van heeft, hij lijkt ook heel erg op een draver bij ons in de buurt... maar hij is er wat klein en smal voor lijkt mij...
RockyLover schreef:ja, ik vind dat hij daar ook wel wat weg van heeft, hij lijkt ook heel erg op een draver bij ons in de buurt... maar hij is er wat klein en smal voor lijkt mij...