Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:Jeetje mensen..volgens mij vertekend het beeld precies door de hoek van de foto.
Aan de stenen te zien is dit gewoon een 2.5 x 3 of zelfs 3.5 stal
Klein voor een merriebox? Ja.. risicovol voor een merriebox? Ja..
Maar dat is het pakkie an van de TS.
Als er wat gebeurt is dat haar verantwoordelijkheid en haar risico.
Wat een prachtig veulen!
Heb je voornemens deze te houden?
En is de hengst een keuze geweest om er wat meer lijf aan te krijgen zegmaar? Zover ik het ras ken zijn de frederiksborgers beste stevige goede paarden.
Jolliegirl schreef:Jeetje mensen..volgens mij vertekend het beeld precies door de hoek van de foto.
Aan de stenen te zien is dit gewoon een 2.5 x 3 of zelfs 3.5 stal
Klein voor een merriebox? Ja.. risicovol voor een merriebox? Ja..
Maar dat is het pakkie an van de TS.
Als er wat gebeurt is dat haar verantwoordelijkheid en haar risico.
Wat een prachtig veulen!
Heb je voornemens deze te houden?
En is de hengst een keuze geweest om er wat meer lijf aan te krijgen zegmaar? Zover ik het ras ken zijn de frederiksborgers beste stevige goede paarden.
Ineke2 schreef:Wat gaaf, de vader van het veulen is van Ton Duivenvoorden toch? Prachtige hengst en fijn een gezond mooi veulen!
Myfairytale schreef:Ik heb ook wat over de box gezegd, maar was er ook niet vanuit gegaan dat de verschrikkelijk dingen die je meegemaakt hebt door de box kwamen.
Vind het alleen zo eng dat de merrie of het veulen vast komen te liggen of merrie op het veulen, hoop juist dat alles juist goed blijft gaan dit keer!
En je hebt het over Bokt-proof, ik ga er vanuit dat iedereen juist alleen het beste wil voor je merrie en het veulen en je er daarom op wijzen.![]()
Ik wens je oprecht heel veel plezier met knappe mams en knappe veulen!
Cheytjuh schreef:De stal is zeker wel 3,5 bij 3,5 .
Ik heb gevraagd om dit topic te sluiten. Ik hoef dit niet en al helemaal geen aannames die gecombineerd worden met onze ellende, die nergens ooit ook maar iets te maken hebben gehad met de afmetingen van de box.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Een eventueel volgend topic zal ik weer even alles door het Bokt filter laten gaan qua foto’s
@Jolliegirl: de hengst is gekozen omdat ik graag de combi wilde maken omdat ik inderdaad denk dat beide rassen elkaars type kunnen complimenteren en dit bloedspreiding geeft voor mijn fokkerij.
Sophie en Jolliegirl : Ik hoop dat we hem aan kunnen houden voor o.a onze eigen fokkerij voor de toekomst, maar we moeten het daar maar eens goed over hebben thuis. Ik heb gevraagd of hij KWPN geregistreerd kan worden, zo niet dan naar Kgps.
Allemaal een fijne dag gewenst!
Tribunals schreef:Cheytjuh schreef:De stal is zeker wel 3,5 bij 3,5 .
Ik heb gevraagd om dit topic te sluiten. Ik hoef dit niet en al helemaal geen aannames die gecombineerd worden met onze ellende, die nergens ooit ook maar iets te maken hebben gehad met de afmetingen van de box.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Een eventueel volgend topic zal ik weer even alles door het Bokt filter laten gaan qua foto’s
@Jolliegirl: de hengst is gekozen omdat ik graag de combi wilde maken omdat ik inderdaad denk dat beide rassen elkaars type kunnen complimenteren en dit bloedspreiding geeft voor mijn fokkerij.
Sophie en Jolliegirl : Ik hoop dat we hem aan kunnen houden voor o.a onze eigen fokkerij voor de toekomst, maar we moeten het daar maar eens goed over hebben thuis. Ik heb gevraagd of hij KWPN geregistreerd kan worden, zo niet dan naar Kgps.
Allemaal een fijne dag gewenst!
Je kan mij niet wijsmaken dat die stal 3,5 bij 3,5 is. Gok dat ie de 3 bij 3 nog niet eens haalt. Daarbij vind ik “dit is waar ze het mee moeten doen” een beetje raar gesteld. Breek dan de muren eruit en houd de helft minder paarden zodat je ze fatsoenlijk kan huisvesten. En fok geen veulens. Maar zal er over op houden
Cheytjuh schreef:Vertel me het geheim eventjes van die bijzondere ogen van je die op basis van een foto uit een bepaalde hoek een accurate afmeting kunnen inschatten.denk dat ik er rijk mee kan worden
![]()
Een fijne dag nog. Ik geniet vanmiddag van onze ernstig zielige paarden
Cioccolato schreef:Cheytjuh schreef:Vertel me het geheim eventjes van die bijzondere ogen van je die op basis van een foto uit een bepaalde hoek een accurate afmeting kunnen inschatten.denk dat ik er rijk mee kan worden
![]()
Een fijne dag nog. Ik geniet vanmiddag van onze ernstig zielige paarden
Uitrekenen aan de hand van de hoeveelheid bakstenen op een rij